شناسایی عوامل و مدلسازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه ورزشی انقلاب تهران)
(ندگان)پدیدآور
رهبر, مریممعماری, ژالهاصغری جعفرآبادی, محمد
نوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف: هدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل و مدلسازی روابط میان ادراک تا توجه انحصاری مشتریان وفادار مجموعه ورزشی انقلاب تهران بود.
روششناسی: پژوهش بهروش توصیفی- پیمایشی انجام شد. نمونهها شامل 354 تن از مشتریان مجموعههای ورزشی انقلاب تهران در سال 91 بودند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساختهای با 55 سؤال بود. پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ معادل 95/0 به دست آمد (01/0 P
کلید واژگان
وفاداریتوجه انحصاری
ادراکات
خدمات ورزشی
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2015-05-221394-03-01
ناشر
دانشگاه گیلانUniversity of Guilan
سازمان پدید آورنده
کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا(س)استادیار دانشگاه الزهرا( س)
دانشیار مرکز تحقیقات پیشگیری از مصدومیتهای ترافیکی، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تبریز
شاپا
2322-48002538-5348



