• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت و توسعه ورزش
    • دوره 4, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت و توسعه ورزش
    • دوره 4, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    شناسایی عوامل و مدل‌سازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه‌ ورزشی انقلاب تهران)

    (ندگان)پدیدآور
    رهبر, مریممعماری, ژالهاصغری جعفرآبادی, محمد
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف: هدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل و مدل‌سازی روابط میان ادراک تا توجه انحصاری مشتریان وفادار مجموعه ورزشی انقلاب تهران بود. روش‌شناسی: پژوهش به‌روش توصیفی- پیمایشی انجام شد. نمونه‌ها شامل 354 تن از مشتریان مجموعه‌های ورزشی انقلاب تهران در سال 91 بودند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته‌ای با 55 سؤال بود. پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ معادل 95/0 به دست آمد (01/0 P
    کلید واژگان
    وفاداری
    توجه انحصاری
    ادراکات
    خدمات ورزشی

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2015-05-22
    1394-03-01
    ناشر
    دانشگاه گیلان
    University of Guilan
    سازمان پدید آورنده
    کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا(س)
    استادیار دانشگاه الزهرا( س)
    دانشیار مرکز تحقیقات پیشگیری از مصدومیت‌های ترافیکی، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تبریز

    شاپا
    2322-4800
    2538-5348
    URI
    https://jsmd.guilan.ac.ir/article_1358.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/192202

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب