مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
انتخاب بهترین مدل رتبهبندی کشورها در بازیهای آسیایی بر اساس مدل های شبکه عصبی، درختی و الگوریتم K و نزدیک ترین همسایه
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2012-03-20)چکیده هدف: در این پژوهش تلاش شده است تا موفقیت کشورها در بازیهای آسیایی از طریق متغیرهای کلان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیشبینی شود. روش شناسی: بدین منظور، اطلاعات کلیه متغیرهای جمعیت شهری، هزینه آموزش و پرورش، ...
-
بررسی آثار اقتصادی ورود تیم تراکتورسازی تبریز به لیگ برتر فوتبال بر صنعت گردشگری استان آذربایجان شرقی
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2012-03-20)چکیده هدف: رویدادهای ورزشی، منبعی از سود، درآمد و آثار اقتصادی برای هر منطقه محسوب میشوند. هدف تحقیق حاضر، تعیین آثار اقتصادی ورود تیم تراکتورسازی تبریز به لیگ برتر فوتبال بر صنعت گردشگری استان آذربایجان شرقی بود. روششناسی: ...
-
تدوین راهبردها و تعیین موقعیت راهبردی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2012-03-20)چکیده هدف: هدف از این پژوهش تدوین راهبردهای کمیته ملی المپیک ایران است. روش شناسی: جامعه آماری تحقیق شامل مدیران و کارکنان کمیته ملی المپیک، نخبگان ورزشی و مدیریتی و اعضای شورای راهبردی است (147 نفر) که بر اساس جدول ...
-
طرّاحی مدل انتخاب حمایت ورزشی در ایران
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2012-03-20)چکیده هدف: هدف از این تحقیق طرّاحی مدل ملاکهای انتخاب حمایت ورزشی در لیگهای برتر کشور است. روششناسی: روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق، کلیه حامیان 9 رشته ورزشی فعال در لیگ برتر بودند که 134 ...
-
مبانی نظری و فلسفی آزمون فرضیه آماری به زبان ساده
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2012-03-20)چکیده هدف: هدف از پژوهش حاضر، جستجو در مبانی نظری آزمون فرضیههای آماری و نگاهی به مفاهیم منطقی و فلسفی و همچنین نتایج عملی این رویکرد علمی در تولید دانش نو بوده است. روششناسی: بدین منظور، بدنه ادبیات علمی موجود در ...
-
پیشبینی تمایل حضور مجدد مشتریان ورزشی از طریق مولفههای رضایتمندی
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2012-03-20)چکیده هدف: بازاریابی از مهمترین و پیچیدهترین وظایف سازمانهای ورزشی است. در این میان رضایتمندی مشتری نقطه آغاز برقراری یک رابطه طولانیمدت بین سازمان و مشتریانشان است. از اینرو، در این پژوهش به پیشبینی تمایل برای ...



