مرور دوره 7, شماره 4 بر اساس عنوان

  • آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب 

    رمضانی نژاد, رحیم؛ شفیعی, شهرام؛ رستمی, هشام (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)
    هدف: هدف از این پژوهش ارزیابی راهبردی فوتبال استان گیلان براساس تحلیل سوات و تدوین استراتژی مناسب بود. روش­شناسی: تحقیق حاضر توصیفی–تحلیلی و کاربردی است. جامعه آماری پژوهش تمام صاحب­نظران فوتبال استان گیلان و نمونة موردنظر ...

  • آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور 

    عبدالملکی, حسین؛ حیدری, فاطمه؛ اللهیاری, محبوبه؛ زکی زاده, سید بهادر (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)
    هدف: امروزه آینده‏نگاری به عنوان یک ابزار تحلیلی-چشم‏اندازی متمایز، توسعه پیدا کرده است. این ابزار، آینده­های محتمل از رشته­های مختلف را مورد توجه قرار می­دهد و بدین ترتیب به فرآیندهای تصمیم‏گیری در سطوح مختلف کمک می­نماید. ...

  • تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد 

    فسنقری, جواد؛ بنسبردی, علی؛ رحیمی, مرضیه (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)
    هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه­ های ورزشی شهر مشهد می­ باشد. روش‌شناسی: این پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق شامل افرادی بود که در باشگاه­ ...

  • تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی 

    عیدی, حسین؛ قلی پور, نگار؛ فلاح, مریم (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)
    هدف: هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی کالای ورزشی بود. روش‌شناسی: این پژوهش توصیفی-پیمایشی و از نظر هدف کاربردی بود. جامعه آماری شامل دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت‏بدنی کلیه دانشگاه‏های کشور بودند ...

  • تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران 

    خادمی, علی؛ ماجدی, نیما؛ نادری نسب, مهدی (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)
    هدف: امروزه برای بقا در بازار ورزشی احتیاج به پویایی است و علم بازاریابی ورزشی پایه و اساس مناسبی را برای روش­های درست بازاریابی فراهم می­کند. هدف پژوهش حاضر، تدوین استراتژی­های بازاریابی فدراسیون کشتی بر اساس تحلیلSWOT ...

  • شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی 

    عظیمی دلارستاقی, عادله؛ رضوی, سید محمد حسین؛ برومند, محمدرضا (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)
    هدف: هدف از پژوهش حاضر شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی بود. روش‌شناسی: روش تحقیق حاضر از نوع کیفی (به روش گراندد تئوری) بوده و گردآوری داده‌ها از طریق مصاحبه و بررسی ...

  • مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) 

    ایمان زاده, مسعود؛ محرم زاده, مهرداد؛ پاشائی, مهدی (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)
    هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی برند انسانی علی دایی و حسین رضازاده در ورزش استان اردبیل بود. روش‌شناسی: جامعه آماری پژوهش تمامی مربیان، ورزشکاران، و داوران دارای بیمه ورزشی در استان اردبیل بودند که تعداد کل حجم نمونه ...