دوره 7, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)هدف: هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی کالای ورزشی بود. روششناسی: این پژوهش توصیفی-پیمایشی و از نظر هدف کاربردی بود. جامعه آماری شامل دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیتبدنی کلیه دانشگاههای کشور بودند ...
-
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر مشهد می باشد. روششناسی: این پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق شامل افرادی بود که در باشگاه ...
-
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)هدف: هدف از این پژوهش ارزیابی راهبردی فوتبال استان گیلان براساس تحلیل سوات و تدوین استراتژی مناسب بود. روششناسی: تحقیق حاضر توصیفی–تحلیلی و کاربردی است. جامعه آماری پژوهش تمام صاحبنظران فوتبال استان گیلان و نمونة موردنظر ...
-
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده)
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی برند انسانی علی دایی و حسین رضازاده در ورزش استان اردبیل بود. روششناسی: جامعه آماری پژوهش تمامی مربیان، ورزشکاران، و داوران دارای بیمه ورزشی در استان اردبیل بودند که تعداد کل حجم نمونه ...
-
آینده پژوهشهای مدیریت ورزشی در دانشگاههای کشور
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)هدف: امروزه آیندهنگاری به عنوان یک ابزار تحلیلی-چشماندازی متمایز، توسعه پیدا کرده است. این ابزار، آیندههای محتمل از رشتههای مختلف را مورد توجه قرار میدهد و بدین ترتیب به فرآیندهای تصمیمگیری در سطوح مختلف کمک مینماید. ...
-
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)هدف: امروزه برای بقا در بازار ورزشی احتیاج به پویایی است و علم بازاریابی ورزشی پایه و اساس مناسبی را برای روشهای درست بازاریابی فراهم میکند. هدف پژوهش حاضر، تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی بر اساس تحلیلSWOT ...
-
شناسایی عوامل زمینهای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-01-21)هدف: هدف از پژوهش حاضر شناسایی عوامل زمینهای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی بود. روششناسی: روش تحقیق حاضر از نوع کیفی (به روش گراندد تئوری) بوده و گردآوری دادهها از طریق مصاحبه و بررسی ...



