مرور دوره 8, شماره 1 بر اساس موضوع "تصمیم خرید"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
رابطه علّی ویژگیهای دموگرافیک گروههای مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرفکنندگان ورزشی با روش SEM-PLS
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2019-05-22)مقدمه: هدف این پژوهش طراحی مدل ویژگیهای دموگرافیک گروههای مرجع و تأثیر آن بر فرآیند تصمیم خرید مصرفکنندگان ورزشی بود. روششناسی: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری پژوهش کلیه ...



