تبیین روشی برای یادگیری غیررسمی موثر مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل
(ندگان)پدیدآور
باشکوه, محمدپورامینی, زهرانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
در عصر اطلاعات یادگیری مستمر به عامل ایجاد مزیت رقابتی پایدارتبدیل شده وسازمانهایی که زودتر از رقبا یاد میگیرند شانس بقای بیشتری دارند. از این رو اکثر سازمانها گرایش بیشتری به یادگیری پیدا کرده و به اهمیت یادگیری آگاه شدهاند. هدف از این پژوهش نیز مطالعه وبررسی منابع وروشهای یادگیری مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل، به منظور آشنایی با این منابع، ترویج وارتقا سطح دانش نظری وتجربی در حوزههای مدیریتی است. تحقیق حاضراز حیث هدف کاربردی وابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است (پایایی=96/0). جامعه آماری تحقیق 300 نفر از مدیران و معاونان مدارس متوسطه بوده که 68 1 نفر از آنها با استفاده از روش کوکران به عنوان نمونه انتخاب شدند. دادهها با استفاده از نرمافزارspss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج نشان داد یادگیری از طریق انجام کار بیشترین اهمیت را در بین منابع یادگیری داشته و یادگیری از طریق تعاملات اجتماعی، و آموزش و انتشارات به ترتیب در مراتب بعدی قرار دارند.
کلید واژگان
یادگیری رسمییادگیری غیررسمی
مدیران
معاونان
مدارس متوسطه
شماره نشریه
3تاریخ نشر
2016-11-211395-09-01
ناشر
دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili
سازمان پدید آورنده
دانشیار گروه مدیریت و اقتصاد، دانشگاه محقق اردبیلیکارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی، دانشگاه تهران




