دوره 9, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
پیشبینی بهزیستی تحصیلی براساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر پیشبینی بهزیستی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه و نشاط ذهنی با میانجیگری جهتگیری هدف در دانشآموزان دبیرستانی شهرستان قهاوند بود. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعة آماری پژوهش شامل کلیه ...
-
نقش سیستمهای مغزی رفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش سیستمهای مغزیرفتاری و سرشت و منش در پیشبینی سایکوپاتی در دانشآموزان دارای نشانههای اختلال سلوک بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. نمونه شامل 97 دانشآموز دبیرستانی دارای نشانه ...
-
پیشبینی توان بخشودگی براساس سبکهای دلبستگی، جهتگیری زندگی و عزت نفس دانشآموزان دبیرستانی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-06-21)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطة بخشودگی با سبکهای دلبستگی، جهتگیری زندگی و عزت نفس در دانشآموزان بود. پژوهش حاضر توصیفی- همبستگی است. تحلیل بر روی 420 نفر از دانشآموزان دختر و پسر شهر اِوَز استان فارس انجام شد. ابزارهای ...
-
اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-06-21)هدف این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش فرزنددرمانی مبتنی بر روانشناختی مثبتنگر بر خودتنظیمی انگیزشی، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دختر ابتدایی بود. جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان خمین ...



