مرور دوره 9, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
تأثیر واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر هوش اخلاقی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-04-20)تحقیق حاضر باهدف تأثیر واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر هوش اخلاقی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه گرگان صورت گرفت. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نوع روش، نیمه تجربی - پیشآزمون و پسآزمون- با گروه کنترل بود. ...
-
بررسی مقایسهای ابعاد آسیبپذیری به اعتیاد بین دانشآموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابلهای
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-04-20)هدف پژوهش حاضر مقایسه مؤلفههای آسیبپذیری به اعتیاد بین دانشآموزان با و بدون اختلال نافرمانی مقابلهای بود. پژوهش حاضر از نوع روش علی- مقایسهای بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه دانشآموزان پسر دبیرستانهای شهر تبریز در ...
-
رابطه نگرش فرزند نسبت به والدین با میزان گرایش به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی در دختران نوجوان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-04-20)هدف این پژوهش بررسی ارتباط نگرش نوجوانان به والدین خود با تمایل به ارتباط با جنس مخالف و سطح سازشیافتگی بود. طرح پژوهش توصیفی از نوع همبستگی مبتنی بر رگرسیون بود. جامعه آماری شامل تمامی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم ...
-
نقش تابآوری ادارک شده خانواده و تنظیم هیجان در پیشبینی اعتیاد به اینترنت دانشآموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-04-20)هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش تابآوری خانواده و تنظیم هیجان در پیشبینی اعتیاد به اینترنت دانشآموزان بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه دانش آموزاندبیرستانی شهرستان پارسآباددر سال ...
-
نقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیشبینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بیسرپرست
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-04-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه با سازگاری تحصیلی- اجتماعی دانشآموزان بیسرپرست صورت گرفت. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه پژوهش کلیه دانشآموزان ...
-
مقایسه اهمالکاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان پسر مصروع و غیرمصروع
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-04-20)هدف از این پژوهش مقایسه اهمالکاری تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان پسر 12-16 سال مصروع و غیر مصروع استان خراسان جنوبی بود. روش این پژوهش علی مقایسهای است. جامعه آماری این پژوهش را تمامی دانش آموزان پسر 12-16 سال ...
-
نقش چشمانداز زمان در هیجان تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-04-20)هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش چشمانداز زمان در هیجانهای تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه دوم است. بدین منظور 200 نفر از دانشآموزان شیراز به روش نمونهگیری خوشهای تصادفی انتخاب شدند و پرسشنامههای چشمانداز زمانی زیمباردو ...
-
نقش حساسیت پردازش حسی و کارکردهای شناختی در پیشبینی نیمرخ روان آسیبشناختی دانشآموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2020-04-20)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش حساسیت پردازش حسی و کارکردهای شناختی در پیشبینی نیمرخ روانشناختی دانشآموزان بود. روش پژوهش حاضر توصیفی همبستگی بود که جامعه آماری آن را کلیه دانشآموزان پسر مقطع متوسطه شهر اردبیل در سال تحصیلی ...



