مرور دوره 8, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-08-23)هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل بود. این پژوهش از نوع آزمایشی و با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل ...
-
بررسی رابطه بین هوش معنوی و مؤلفههای آن با عملکرد شغلی معلمان شهرستان اصلاندوز
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-08-23)این مطالعه با هدف بررسی رابطه بین هوش معنوی و مؤلفههای آن با عملکرد شغلی معلمان دوره متوسطه شهرستان اصلاندوز صورت گرفته است. جامعه آماری پژوهش کلیه معلمان دوره متوسطه شهرستان اصلاندوز در سال تحصیلی 92-93 به تعداد 70 نفر ...
-
رابطه پیشایندهای عواطف تحصیلی، هویت تحصیلی و اهداف پیشرفت با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-08-23)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه پیشایندهای عواطف تحصیلی، هویت تحصیلی و اهداف پیشرفت با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان بود. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانش آموزان پسر سال سوم دبیرستانهای ...
-
نقش فرهنگ سازمانی مدرسه و خودتنظیمی در پیش بینی انگیزه پیشرفت دانشآموزان دبیرستانی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-08-23)پژوهش حاضر با هدف تعیین نقش فرهنگ سازمانی مدرسه و خودتنظیمی در پیشبینی انگیزه پیشرفت دانشآموزان انجام گرفت. این پژوهش به روش همبستگی انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشآموزان شهرستان پارسآباد در سال تحصیلی 94-1395 ...
-
مدلیابی روابط بین اهداف پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی با عملکرد ریاضی دانشآموزان اول دبیرستان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-08-23)هدف از این پژوهش، مدلیابی روابط بین اهداف پیشرفت و تعللورزی تحصیلی با عملکرد ریاضی دانشآموزان دختر اول دبیرستان (دوره دوم) یزد بود. بدین منظور ۳۰۰ دانشآموز به روش نمونهگیری خوشهای انتخاب شدند و به منظور گردآوری ...
-
بررسی تأثیرآموزش مهارتهای مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-08-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیرآموزش روشهای مطالعه برنامه ریزی ومدیریت زمان و روش تمرکز وحافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانشآموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان بود. روش پژوهش تجربی با طرح پیش آزمون- پس آزمون ...
-
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با انگیزش پیشرفت
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-08-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت بر انگیزش پیشرفت دانشآموزان انجام شد. طرح این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی است. به این منظور 308 نفر از دانشآموزان پایه نهم شهرستان سلماس ...
-
مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-08-23)پژوهش حاضر با هدف مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی دانش آموزان انجام شد. روش پژوهش، آزمایشی از نوع طرحهای پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری، کلیه ...



