دوره 7, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مقایسه مشکلات هیجانی، سبکهای هویتی و رفتارهای ایمنی در دانش-آموزان زورگو و عادی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-02-20)هدف پژوهش حاضر مقایسه مشکلات هیجانی، سبکهای هویت و رفتارهای ایمنی در دانشآموزان زورگو و عادی بود. این پژوهش از نوع علی-مقایسهای بود. جامعه آماری، کلیه دانشآموزان دختر دوره متوسطه اول در شهر اردبیل بودند که 120 نفر با ...
-
بررسی تأثیر کاربست فناوری اطلاعات بر روی یادگیری رسمی و غیررسمی (مورد مطالعه: مدیران و معاونان مدارس متوسطه شهرستان اصفهان)
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-02-20)امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، آنچنان نیرویی را در عرصههای گوناگون حیات بشری دارد که بیتردید میتوان آن را نماد یک تمدن جدید، یا ظهور یک موج تمدنی جدید دانست. از آنجائیکه این مهم تأثیر شگرفی بر ابعاد مختلف از جمله ...
-
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان متوسطه
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2019-02-20)هدف از پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان متوسطه بود. بدین منظور از جامعه دانشآموزان پایه دوم متوسطه تعداد 60 نفر به شیوه تصادفی خوشهای چند ...



