دوره 6, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش ابعاد شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-11-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش ابعاد شخصیتی هگزاکو و سبکهای دلبستگی در پیشبینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو صورت گرفته است. این پژوهش توصیفی، از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه نوجوانان زورگو مقطع ...
-
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانشآموزان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-11-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانشآموزان انجام گرفت. طرح پژوهش، نیمهآزمایشی از نوع پیشآزمون- پسآزمون و پیگیری با گروه گواه بود. جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دختر ...
-
تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-11-22)پژوهش حاضر با هدف اثر بخشی آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دختران بی سرپرست شهر تهران انجام شد. روش این پژوهش ، نیمه آزمایشی و از نوع طرحهای پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود. تعداد 40 نفر از دانشآموزان ...
-
بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خود تعیینگری و سازگاری فردی در دانشآموزان تیزهوش و عادی
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-11-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی مقایسهای رابطهی نیازهای بنیادی روانشناختی خودتعیین گری و سازگاری فردی دانشآموزان تیزهوش و عادی می باشد. روش پژوهش، توصیفی و از نوع پیمایشی است. بدین منظور280 نفر از دانشآموزان تیزهوش و عادی مدارس ...
-
بررسی نقش واسطهای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-11-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش واسطه ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمندسازی و رفتارشهروندی-سازمانی معلمان انجام شد. این پژوهش از نوع مطالعات همبستگی بود و جامعه آن را کلیه معلمان شهرستان نایین در سال تحصیلی 95-1394 تشکیل می ...
-
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابستهمدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان
(دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-11-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روانشناختی وابسته مدار و پیشرفتمدار در دانشآموزان دبیرستان میباشد. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع مطالعات همبستگی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه ...



