مرور دوره 10, شماره 19 بر اساس موضوع "اعتبار برند"

  • تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی 

    بهنام, محسن؛ سیدعامری, میرحسن؛ فصیح, نرگس؛ خرمی, لیلا (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2014-03-21)
    مقدمه و هدف: اعتبار، هزینه‌های اطلاعات را کاهش می‌دهد ؛زیرا مصرف‌کنندگان ممکن است از برندهای معتبر به عنوان یک منبع آگاهی جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های جمع‌آوری اطلاعات و پردازش آن بهره ببرند. هدف این پژوهش بررسی تاثیر اعتبار ...