مرور دوره 1, شماره 27 بر اساس موضوع "اضطراب"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مقایسۀ نقش ارزشیابی توصیفی در کاهش اضطراب و افزایش اعتماد بهنفس دانشآموزان ابتدایی در مدارس مجری با مدارس سنتی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2010-09-23)ارزشیابی کیفی توصیفی یکی از برنامههای آموزش و پرورش است که بهمنظور بهبود وضعیت نظام ارزشیابی در آموزش صورت میگیرد. این پژوهش به منظور بررسی میزان اثربخشی اجرای آزمایشی ارزشیابی کیفی توصیفی بر اضطراب و اعتماد بهنفس ...



