دوره 1, شماره 19
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
میزان کاربرد مؤلفههای مدیریت روابط انسانی توسط مدیران مدارس دوره راهنمایی شهر اصفهان از دیدگاه معلمان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2008-09-22)هدف این پژوهش میزان کاربرد مؤلفههای مدیریت روابط انسانی توسط مدیران مدارس دوره راهنمایی شهر اصفهان از دیدگاه معلمان بود. روش پژوهش توصیفی ـ پیمایشی و جامعه آماری شامل کلیه معلمان مدارس شهر اصفهان است. حجم نمونه برآورد شده ...
-
رابطه هوش هیجانی با سلامت روانی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2008-09-22)هدف این پژوهش بررسی رابطۀ بین هوش هیجانی با سلامت روانی و عملکرد تحصیلی و مقایسۀ متغیرهای اخیر به تفکیک جنسیت در دانشجویان است. به این منظور تعداد 200 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان به شیوه نمونهگیری ...
-
کرسیهای نظریهپردازی، نقد و مناظره بهمنظور ارائه چارچوب ادراکی مناسب برای نظام آموزش عالی کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2008-09-22)هدف از این مقاله بررسی وضعیت کرسیهای نظریهپردازی در ایران و جهان و ارائه چارچوب ادراکی مناسب برای نظام آموزش عالی ایران بهمنظور نظریهپردازی و تولید علم است. این پژوهش یک تحقیق کیفی از نوع گراندد تئوری میباشد. روش ...
-
ابعاد طرح توسعه کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2008-09-22)این پژوهش با هدف بررسی ابعاد طرح توسع ه کارآفرینی (کاراد) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان انجام گرفته است. این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است. جامع ه آماری در این تحقیق 10023 دانشجو و 150 عضو هی أ ت علمی بود که از ...
-
عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2008-09-22)هدف از این پژوهش، بررسی عوامل م ؤ ثر بر ارتقا ی کیفیت آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از دیدگاه مدیران و کارکنان بوده است. 7 عامل: طرح درس، نحو ه آموزش، ارزشیابی علمی و مستمر، روابط بین فردی، مطابقت ...
-
مؤلفههای رهبری مبتنی بر ارزشها و ارائه چارچوبی مناسببرای ارتقای این رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2008-09-22)این پژوهش به منظور بررسی مؤلفه های رهبری مبتنی بر ارزش ها و ارا ئه چارچوبی مناسب به منظور ارتقا ی این رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی به روش توصیفی ـ پیمایشی انجام شده است. جامع ه آماری این پژوهش شامل کلی ه اعضای ...
-
تأثیر ویژگیهای فردی و سوابق تحصیلی دانشجویان بر حیطههای دهگانۀ راهبردهای یادگیری و مطالعۀ ویناشتاین
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2008-09-22)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر ویژگیهای فردی و سوابق تحصیلی بر راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران انجام شده است. به این منظور از میان 55583 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، 386 نفر ...



