• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
    • دوره 7, شماره 27
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
    • دوره 7, شماره 27
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک

    (ندگان)پدیدآور
    انصاری, آذرنوشصنایعی, علی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    814.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    علمی-
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    وفاداری مشتری یکی از راه‌­های ایجاد مزیت رقابتی و از موضوع‌­های مهم در بانکداری الکترونیکی برای دستیابی به سود بیشتر است؛ در حالی‌­که مشتریان، کمتر به بانک خود وفادار هستند و از خدمات الکترونیکی بانک­های مختلف استفاده می­‌کنند. امروزه بانک­‌ها سخت برای جذب مشتریان و حفظ سهم بازار خود با ارائه خدمات نوآورانه مختلف از طریق بانکداری الکترونیکی تلاش می­کنند. بانک‌­ها تقریباً همه روزه کانال­‌های الکترونیکی جدیدی را به خدمات موجودشان اضافه می­‌کنند. در این پژوهش، بخش‌­های مدیریت تجربه مشتری شامل بخش وظیفه‌­ای، مکانیکی و انسانی مورد ارزیابی قرار گرفت و ارتباط آنها با تداوم استفاده مشتریان بررسی شد. نتایج نشان داد همبستگی مثبت بین بخش­های مدیریت تجربه و تداوم استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک وجود داشت. ابزار جمع­‌آوری اطلاعات، پرسشنامه است. جهت شناسایی عوامل تعیین‌­کننده از آزمون همبستگی و جهت اولویت­‌بندی آنها از ابزار شبکه‌­های عصبی مصنوعی استفاده شد. نتایج نشان داد که عوامل کیفیت خدمات، قیمت­‌های وفاداری، اعتماد، رضایت، انتظارات مشتری، جذابیت، شایستگی کارکنان و سهولت استفاده تعیین­‌کننده تداوم استفاده در خدمات بانکداری الکترونیک ملت است.
    کلید واژگان
    مدیریت تجربه مشتری
    کیفیت خدمات الکترونیک
    تداوم استفاده
    خدمات بانکداری الکترونیک

    شماره نشریه
    27
    تاریخ نشر
    2016-11-21
    1395-09-01
    ناشر
    انجمن مدیریت راهبردی ایران
    Iran Strategic Management Society
    سازمان پدید آورنده
    دانشگاه اصفهان
    دانشگاه اصفهان

    شاپا
    2228-6853
    2676-6744
    URI
    http://www.smsjournal.ir/article_88433.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/187128

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب