نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorهاشمی, سید حامدfa_IR
dc.contributor.authorیوسفی, مینوfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:51:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:51:49Z
dc.date.available1399-07-09T00:51:49Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:51:49Z
dc.date.issued2017-05-22en_US
dc.date.issued1396-03-01fa_IR
dc.date.submitted2015-12-31en_US
dc.date.submitted1394-10-10fa_IR
dc.identifier.citationهاشمی, سید حامد, یوسفی, مینو. (1396). تببین الگوی مفهومی رهبری راهبردی و نوآوری باز در شرکت‌های با فنآوری بالا. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی, 8(29), 117-141.fa_IR
dc.identifier.issn2228-6853
dc.identifier.issn2676-6744
dc.identifier.urihttp://www.smsjournal.ir/article_88340.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/187118
dc.description.abstractهدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین رفتارهای رهبری راهبردی و نوآوری باز در سه شرکت کاسپین تامین، بهورزان و سبحان دارو است. پژوهش حاضر از حیث هدف کاربردی و از نوع توصیفی – پیمایشی می­باشد. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان سه شرکت داروسازی موجود در شهرک صنعتی رشت، شامل: کاسپین تامین، بهورزان و سبحان دارو است که تعداد آن­ها 64 نفر می­‌باشد. روش نمونه گیری به دلیل محدود بودن حجم جامعه آماری به روش شمارش شده انتخاب شد که در مجموع تعداد 64 نفر بودند. ابزار گردآوری داده‌­ها، پرسشنامه استاندارد رفتارهای رهبری راهبردی و نوآوری باز است. پایایی سوالات پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ 84/0 محاسبه شد و روایی سوالات پرسشنامه به روش روایی محتوا مورد تایید قرار گرفت. داده­‌ها با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون توسط نرم‌­افزار  SPSS21و مدل معادلات ساختاری (SEM) توسط نرم­‌افزار AMOS22 مورد بررسی وتحلیل قرار گرفتند. یافته­‌های پژوهش نشان داد که بین رفتارهای رهبری راهبردی و نوآوری باز ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد؛ در نتیجه با ارتقای سطح رفتارهای رهبری راهبردی، میزان نوآوری در شرکت‎های دارای فن­آوری بالا سیر صعودی خواهد داشت.fa_IR
dc.format.extent1309
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مدیریت راهبردی ایرانfa_IR
dc.publisherIran Strategic Management Societyen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات مدیریت راهبردیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Strategic Management Studiesen_US
dc.subjectرهبری راهبردیfa_IR
dc.subjectرهبری بصیرfa_IR
dc.subjectنوآوری بازfa_IR
dc.titleتببین الگوی مفهومی رهبری راهبردی و نوآوری باز در شرکت‌های با فنآوری بالاfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی-fa_IR
dc.contributor.departmentرئیس دانشگاه پیام نور ماسالfa_IR
dc.contributor.departmentمدرس حق‌التدریس دانشگاه‌های پیام نور و آزاد.fa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue29
dc.citation.spage117
dc.citation.epage141


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد