• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
    • دوره 8, شماره 30
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
    • دوره 8, شماره 30
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری

    (ندگان)پدیدآور
    عالم تبریز, اکبرعظیمی, مصطفینجفی, سید اسماعیل
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    843.6کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    علمی-
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    فن­آوری یکی از عوامل رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی است؛ اما برای حضور موفق و پایدار در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به­نام دانش مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتریان، برای سازمان­‌ها این امکان را فراهم می‌­آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت­‌های پدیدارشده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش مشتری در ارتباط با به­‌دست­‌آوردن، اشتراک­‌گذاری و بسط دانش مشتریان با هدف افزایش منافع ذی­نفعان سازمان است. در این پژوهش سعی شده است بااستفاده از داده‌­ها مشتریان، مجموعه صنعتی به شناسایی هر چه بیشتر نقاط قوت و ضعف نمایندگان خدمات پس از فروش پرداخته که مهم­ترین کانال جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان آتی است. از تکنیک­‌های تحلیل پوششی داده­‌ها (DEA) کارآیی این شرکت­‌ها ارزیابی شده و ارتباط شایستگی و مهارت آن­ها را (در حوزه KM) با جریان خدمات (در حوزه CRM) بررسی کرده و درنهایت شرکت­های مذکور جهت بهبود ارائه خدمات و جلب رضایت مشتری به کمک مدل سکستون رتبه‌­بندی شده‌­اند.
    کلید واژگان
    مدیریت دانش
    مدیریت ارتباط با مشتری
    الگوگرایی بهبود روابط

    شماره نشریه
    30
    تاریخ نشر
    2017-09-23
    1396-07-01
    ناشر
    انجمن مدیریت راهبردی ایران
    Iran Strategic Management Society
    سازمان پدید آورنده
    دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی
    دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
    دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.

    شاپا
    2228-6853
    2676-6744
    URI
    http://www.smsjournal.ir/article_88059.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/187110

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب