نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorلاجوردی, مسعودfa_IR
dc.contributor.authorدانایی, ابوالفضلfa_IR
dc.contributor.authorزرگر, سید محمدfa_IR
dc.contributor.authorحیدریه, سید عبداللهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:51:41Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:51:41Z
dc.date.available1399-07-09T00:51:41Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:51:41Z
dc.date.issued2019-04-21en_US
dc.date.issued1398-02-01fa_IR
dc.date.submitted2018-10-05en_US
dc.date.submitted1397-07-13fa_IR
dc.identifier.citationلاجوردی, مسعود, دانایی, ابوالفضل, زرگر, سید محمد, حیدریه, سید عبدالله. (1398). چارچوب فرا ابتکاری فرایند خلق ارزش. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی, 10(37), 83-123.fa_IR
dc.identifier.issn2228-6853
dc.identifier.issn2676-6744
dc.identifier.urihttp://www.smsjournal.ir/article_87957.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/187073
dc.description.abstractپژوهش بنیادین حاضر طراحی و تبیین چارچوب فرا ابتکاری فرایند خلق ارزش را در کانون اصلی توجه خود قرار داده است. در این راستا، در فاز نخست و بر اساس مطالعه گسترده، عمیق و نظام‌مند مبانی نظری، 9 بعد، 27 مؤلفه و 100 شاخص به عنوان عناصر چارچوب فوق مورد اکتشاف قرار گرفتند. همچنین در فاز دوم و پس از اجرای تکنیک دلفی فازی دو مرحله‌ای و بر اساس نظر خبرگان از میان 100 شاخص شناسایی شده 68 شاخص مورد پالایش و تائید قرار گرفته و تناسب ابعاد و مؤلفه‌ها نیز تائید شدند. و بر اساس دو مرحله فوق در نهایت چارچوب فرا ابتکاری فرایند خلق ارزش طراحی و تبیین گردید. همچنین در فاز دوم به‌منظور اجرای تکنیک دلفی فازی و به‌منظور آگاهی از نظر خبرگان یک نمونه 30 نفری از اساتید منتخب دانشگاه که دارای سوابق پژوهشی و تألیفی در حوزه بازاریابی به‌ویژه خلق ارزش هستند جهت مصاحبه انتخاب گردید. نتایج پژوهش حاضر به مرتفع شدن شکاف‌های نظری و توسعه دانش در حوزه مفهوم ارزش کمک شایانی نموده است.fa_IR
dc.format.extent981
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مدیریت راهبردی ایرانfa_IR
dc.publisherIran Strategic Management Societyen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات مدیریت راهبردیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Strategic Management Studiesen_US
dc.subjectگزاره ارزش مشتریfa_IR
dc.subjectدیدگاه شرکت - محورfa_IR
dc.subjectدیدگاه مشتری - محورfa_IR
dc.subjectدیدگاه متقابلfa_IR
dc.titleچارچوب فرا ابتکاری فرایند خلق ارزشfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی-fa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت بازرگانی، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان، ایران. (مقاله حاضر از رساله دکتری)fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان، ایران.fa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue37
dc.citation.spage83
dc.citation.epage123


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد