• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
    • دوره 8, شماره 32
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
    • دوره 8, شماره 32
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    طراحی الگوی تجارت اجتماعی

    (ندگان)پدیدآور
    سلیمانی, مریمدانایی, حبیب اللهجوکار, علی اکبرپرهیزگار, محمدمهدی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    505.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    علمی-
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف این پژوهش، بررسی نحوه تأثیرگذاری کیفیت رسانه اجتماعی، حضور اجتماعی و ریسک درک­شده (در نقش متغیر میانجی) بر تمایل به انجام تجارت اجتماعی است. جامعه آماری شامل کاربران رسانه­های اجتماعی شهر اصفهان می­باشد. الگوی مفهومی پژوهش، برگرفته از مبانی نظری و پژوهش­های تجربی تدوین و با استفاده از نرم­افزار Smart PLS تحلیل شد. بر اساس نتایج، کیفیت رسانه اجتماعی و حضور اجتماعی، هر دو بر تمایل کاربر به انجام تجارت اجتماعی تأثیر مثبت می­گذارند. علاوه بر آن، کیفیت رسانه اجتماعی بر ریسک درک­شده کاربر تأثیر منفی دارد. ریسک درک­شده، بر تمایل به تجارت اجتماعی، تأثیر منفی داشته و در رابطه بین کیفیت رسانه اجتماعی و تمایل به تجارت اجتماعی اثر میانجی جزئی نشان می‌دهد.
    کلید واژگان
    حضور اجتماعی
    تمایل به تجارت اجتماعی
    ریسک درک‌شده
    کیفیت رسانه اجتماعی

    شماره نشریه
    32
    تاریخ نشر
    2018-02-20
    1396-12-01
    ناشر
    انجمن مدیریت راهبردی ایران
    Iran Strategic Management Society
    سازمان پدید آورنده
    دانشگاه پیام نور.
    دانشگاه پیام نور.
    دانشگاه پیام نور.
    دانشگاه پیام نور.

    شاپا
    2228-6853
    2676-6744
    URI
    http://www.smsjournal.ir/article_87873.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/187027

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب