نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرفیعی, مجتبیfa_IR
dc.contributor.authorحبیبی, معصومهfa_IR
dc.contributor.authorعلی‌احمدی, علی‌رضاfa_IR
dc.contributor.authorموسوی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorکرمانی, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:51:20Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:51:21Z
dc.date.available1399-07-09T00:51:20Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:51:21Z
dc.date.issued2013-08-23en_US
dc.date.issued1392-06-01fa_IR
dc.date.submitted2013-03-02en_US
dc.date.submitted1391-12-12fa_IR
dc.identifier.citationرفیعی, مجتبی, حبیبی, معصومه, علی‌احمدی, علی‌رضا, موسوی, محمد, کرمانی, محمد. (1392). بازنمایی تعالی سازمانی براساس اخلاق کسب‌و‌کار. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی, 4(14), 105-124.fa_IR
dc.identifier.issn2228-6853
dc.identifier.issn2676-6744
dc.identifier.urihttp://www.smsjournal.ir/article_88798.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/186957
dc.description.abstractپژوهش حاضر نتیجة تحقیق کیفی از نوع مطالعه‌­ای موردی­‌ است که در راستای شناسایی معضلات و ایرادات ساختاری موجود در شرکت نفت صورت پذیرفته است. بر این اساس نتایج استخراج­‌شده در مرحلة کیفی، حاکی از ضعف در نظام ارزیابی عملکرد سازمان، ضعف در عدالت توزیعی، عدالت رویه­ای، تمرکز نامتناسب سازمان در شهر تهران، ساختار وظیفه‌­مدار (در مقابل فرآیندمدار)، ساختار منابع محور (در مقابل دانش­‌بنیان)، ساختار ناپویا، نرخ اعتماد پایین ذی­نفعان به سازمان و نهایتاً لزوم حرکت به سمت الگوهای تعالی سازمانی با رویکردی اخلاق­‌مدار بوده است. نتایج حاصل از مرحلة کیفی، با رویکردی کمّی و از طریق 156 نفر از مدیران مجموعه و براساس روش‌­های آمار توصیفی مورد اعتبارسنجی قرار گرفته است. توجه به مؤلّفه‌های استخراج­‌شده از نتایج تحلیل کمّی، کیفی و شباهت شناسایی شدة آن با چارچوب مدل تعالی سازمانی، محققین را بر آن داشته تا به ارائة چارچوبی نوین در حوزة ارزیابی عملکرد، در تناسب با ساختار سخت و نرم وزارت نفت پرداخته، و بر این اساس مدل تعالی اخلاق­‌مدار، به‌­عنوان مدل پیشنهادی در ارزیابی عملکرد وزارت نفت و شرکت­‌های تابعه، معرفی شده است.fa_IR
dc.format.extent900
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مدیریت راهبردی ایرانfa_IR
dc.publisherIran Strategic Management Societyen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات مدیریت راهبردیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Strategic Management Studiesen_US
dc.subjectمدیریت کیفیت جامعfa_IR
dc.subjectارزیابی عملکردfa_IR
dc.subjectتعالی سازمانیfa_IR
dc.subjectاخلاقfa_IR
dc.subjectاخلاق کسب‌و‌کارfa_IR
dc.titleبازنمایی تعالی سازمانی براساس اخلاق کسب‌و‌کارfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی-fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشگاه پیام نور مرکز اراک.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار و عضو هیأت علمی موسسه مطالعات بین المللی انرژی وابسته به وزارت نفت.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، دانشگاه علم و صنعت.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشگاه پیام نور مرکز مشهد.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نورfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue14
dc.citation.spage105
dc.citation.epage124


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد