مرور دوره 7, شماره 28 بر اساس موضوع "برونگرایی"

  • بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی 

    عوضی, سلمان؛ شکوهیار, سجاد؛ تاتاری, شهرام (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-02-19)
    در بازار رقابتی نوین، شرایط برای تولیدکنندگان داخلی بسیار دشوار شده است که بتوانند با کالاهای خارجی رقابت کرده و در سطح بازار باقی بمانند. هرچند که بخش بزرگی از رقابت به ویژگی­های ملموس کالا برمی­گردد؛ ولی یکی از مولفه‌­های ...