دوره 10, شماره 39
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نظریة دی: دانایی و یقین-1
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)
-
تدوین و اولویتبندی راهبردهای توسعه گردشگری
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)بسیاری از برنامهریزان و سیاستگذاران توسعه از صنعت گردشگری به مثابه رکن اصلی توسعه پایدار یاد میکنند که با برنامهریزی اصولی و مناسب و شناسایی فرصتها و محدودیتهای گردشگری نقش مؤثری در توسعه روابط و مناسبات اقتصادی و ...
-
تأثیر رهبری اصیل درک شده بر بدبینی سازمانی و توانمندسازی ساختاری
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)بدبینی سازمانی از رفتارهای سازمانی منفی منبعث از در دست نداشتن اطلاعات لازم در سازمان است. رهبری اصیل از رویکردهای رهبری اخلاقی است که منجر به بهبود توانمندی کارکنان و کاهش دیدگاههای مخرب سازمانی میشود. هدف از انجام پژوهش ...
-
طراحی الگوی شاخصهای راهبردی کیفیت آموزش مراکز علمی کاربردی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)هدف پژوهش حاضر ارائه الگویی راهبردی برای ارتقای کیفیت آموزش مراکز آموزش علمی-کاربردی استان کردستان است. روش پژوهش کمی-کیفی (آمیخته) است. جامعه آماری در بخش کیفی تحقیق شامل مدیران، سیاستگذاران، صاحبنظران و اساتید دانشگاهی ...
-
طراحی و اعتباریابی مدل اجرای استراتژی در بانکهای تجاری ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)اجرای استراتژی از مهمترین مراحل مدیریت استراتژیک است. با این حال به اجرا در مقایسه با تدوین کمتر پرداخته شده است. هدف مقاله، تبیین مدل کاربردی اجرای استراتژی در بانکهای تجاری است که شامل شناسایی، اولویتبندی متغیرهای ...
-
راهبردهای توسعه علوم و فناوریهای پزشکی بازساختی در ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)سیاستگذاری برای توسعه علوم و فناوریهای نوین نیازمند درک صحیحی از وضعیت موجود با توجه به شرایط خاص کشور است. پزشکی بازساختی نیز از این امر مستثنی نیست. هدف این مقاله پیشنهاد راهبردهایی برای توسعه علم و فناوری در حوزه پزشکی ...
-
الگویابی ارزشآفرینی برند در برندگرایی با تأکید بر کیفیت خدمات
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)هدف مقاله، الگویابی ارزشآفرینی برند در برند گرایی با تأکید بر کیفیت خدمات است. پژوهش از نوع آمیخته اکتشافی و بهصورت کیفی- کمی است. در جمعآوری دادهها و تحلیلو بررسی آنها، در مرحله اول (روش کیفی) از روش نظریه زمینهای ...
-
عوامل قانونگریزی و دستهبندی سیاستهای قانونگذاری بر اساس سیاستهای ابلاغی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)بر اساس اسناد بالادستی در جمهوری اسلامی ایران، قانون ریشه در شریعت دارد و قانونگریزی یک فساد آشکار در جامعه است. در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، 17 بند از سیاستهای قانونگذاری، پس از تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام به قوای ...
-
بررسی نقش رهبری تحولآفرین و تفکر استراتژیک بر توسعه محصولات جدید
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)با شدت یافتن تغییرات فناورانه و کاهش چرخه زندگی محصول شرکتها با افزایش فشار بر توسعه محصول جدید مواجه شدهاند. از این رو سازمانها نیازمند روشهای نوینی برای توسعه محصولات خود هستند تا آنها را در کوران رقابت با رقبای ...
-
منابع رشد بهرهوری، عوامل مؤثر و رقابت در بازار جذب سپرده بانکهای تجاری ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2019-11-22)هدف پژوهش حاضر ارزیابی تغییرات بهرهوری بانکهای تجاری ایران و بررسی عوامل مؤثر بر آن است. به منظور اندازهگیری تغییرات بهرهوری، از شاخص مالمکوئیست و روش تحلیل پوششی دادهها و به منظور بررسی عوامل مؤثر بر آن، از رگرسیون ...



