دوره 8, شماره 30

 

ارسال های اخیر

  • ترسیم نقشه راهبرد برای محصولات غذایی و دارویی 

    شهسواری‌پور, ناصر؛ حیدربیگی, شهلا؛ آهنگ, فرحناز (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)
    امروزه سازمان­ها باید موقعیت خود را ارزیابی و راهبردهای مناسب را تدوین و اجرا کنند. کلید اجرای موفق راهبردها این است که افراد آن­ها را درک نمایند. نقشه راهبرد به ­عنوان توصیف­کننده راهبردهای سازمان به افراد در درک آن­ها ...

  • ارزیابی کارکرد الگوی هزینه‌یابی فعالیت‌های زمان‌گرا در مقایسه با الگوی هزینه‌یابی سنتی خدمات سلامت الکترونیک 

    مخملی, حسن؛ سهرابی, آمنه؛ مقدم‌نیا, الهام؛ بهی‌فر, مریم (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)
    در سال‌­های اخیر مطالعه در مورد الگوهای هزینه‌­یابی، موجب آشکارشدن کمبودهای موجود در این الگو‌ها و تلاش جهت بهبود آن‌ها شده است. با این وجود، به علت اهمیت موضوع، بهای تمام­ شده و مزیتی که شناسایی آن در برنامه‌ریزی و درجه‌بندی ...

  • بررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسب‌ترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی 

    پارسی‌زاده, فرخ؛ عزیزی, غزاله؛ زعفرانی, حمید (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)
    این پژوهش برای بررسی میزان آگاهی و آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسب‌ترین روش آموزش ایمنی و نیازهای اطلاعاتی آن‌ها در این زمینه،  انجام شده است. بدین منظور یک نظرسنجی از ساکنین شهر برای دستیابی ...

  • تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاه‌ها 

    شفیعی, مجید محمد؛ مداح, مرتضی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)
    نمایشگاه­‌های بین­‌المللی مهم­ترین کانال­‌های معرفی کالاهای تولید­شده و انتقال تکنولوژی در دنیا است. این پژوهش با هدف استخراج ابعاد راهبردی جذابیت مقصد نمایشگاهی در نمایشگاه بین­المللی اصفهان به مرحله اجرا در آمده است. ...

  • الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری 

    عالم تبریز, اکبر؛ عظیمی, مصطفی؛ نجفی, سید اسماعیل (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)
    فن­آوری یکی از عوامل رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی است؛ اما برای حضور موفق و پایدار در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به­نام دانش مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتریان، برای سازمان­‌ها این امکان را فراهم ...

  • تأثیر فرهنگ دانش‌محور بر نوآوری راهبردی، ظرفیت جذب دانش و انعطاف‌پذیری راهبردی 

    خلیل‌نژاد, شهرام؛ دانشور, محمدرضا (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)
    هدف اصلی پژوهش، بررسی تأثیر فرهنگ دانش‌محور بر نوآوری راهبردی در شرکت‌های واقع در پارک علم و فنآوری دانشگاه تهران است؛ همچنین پژوهش حاضر به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش در این رابطه می‌پردازد و بررسی می‌کند که آیا انعطاف‌پذیری ...