دوره 8, شماره 30
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ترسیم نقشه راهبرد برای محصولات غذایی و دارویی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)امروزه سازمانها باید موقعیت خود را ارزیابی و راهبردهای مناسب را تدوین و اجرا کنند. کلید اجرای موفق راهبردها این است که افراد آنها را درک نمایند. نقشه راهبرد به عنوان توصیفکننده راهبردهای سازمان به افراد در درک آنها ...
-
ارزیابی کارکرد الگوی هزینهیابی فعالیتهای زمانگرا در مقایسه با الگوی هزینهیابی سنتی خدمات سلامت الکترونیک
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)در سالهای اخیر مطالعه در مورد الگوهای هزینهیابی، موجب آشکارشدن کمبودهای موجود در این الگوها و تلاش جهت بهبود آنها شده است. با این وجود، به علت اهمیت موضوع، بهای تمام شده و مزیتی که شناسایی آن در برنامهریزی و درجهبندی ...
-
بررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسبترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)این پژوهش برای بررسی میزان آگاهی و آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسبترین روش آموزش ایمنی و نیازهای اطلاعاتی آنها در این زمینه، انجام شده است. بدین منظور یک نظرسنجی از ساکنین شهر برای دستیابی ...
-
تبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاهها
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)نمایشگاههای بینالمللی مهمترین کانالهای معرفی کالاهای تولیدشده و انتقال تکنولوژی در دنیا است. این پژوهش با هدف استخراج ابعاد راهبردی جذابیت مقصد نمایشگاهی در نمایشگاه بینالمللی اصفهان به مرحله اجرا در آمده است. ...
-
الگوگرایی در بهبود روابط سازمان با مشتری
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)فنآوری یکی از عوامل رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی است؛ اما برای حضور موفق و پایدار در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر بهنام دانش مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتریان، برای سازمانها این امکان را فراهم ...
-
تأثیر فرهنگ دانشمحور بر نوآوری راهبردی، ظرفیت جذب دانش و انعطافپذیری راهبردی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2017-09-23)هدف اصلی پژوهش، بررسی تأثیر فرهنگ دانشمحور بر نوآوری راهبردی در شرکتهای واقع در پارک علم و فنآوری دانشگاه تهران است؛ همچنین پژوهش حاضر به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش در این رابطه میپردازد و بررسی میکند که آیا انعطافپذیری ...



