مرور دوره 5, شماره 18 بر اساس عنوان

  • تبیین الگوی برند فردی کارآفرین بر برند شرکت‌های کوچک و متوسط کارآفرینانه 

    رازقی, یاسمین؛ روستا, احمد؛ قراچه, منیژه؛ عالم تبریز, اکبر (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)
    شرکت‌های کوچک و میانه (SME) که از پایه‌های رشد اقتصادی کشورها محسوب می‌شوند، ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که برندسازی آن‌ها را از سازمان‌های بزرگ جدا می‌نماید و تحقیقات برند در این شرکت‌ها به دنبال بررسی تأثیر ویژگی‌های ...

  • تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی 

    کرمپور, عبدالحسین؛ ابراهیمی, ابوالقاسم (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)
    این مطالعه به دنبال تعیین درجۀ اثرگذاری نوآوری دانش فنی و راهبرد رقابتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های SME موجود در بخش صنعت بلور و شیشه‌­سازی، با در نظر گرفتن نقش محیط رقابتی اثرات فوق، است. چارچوب مفهومی این تحقیق بر اساس ...

  • تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 

    قراچه, منیژه؛ اخوان خرازیان, مریم؛ احمدی, محمد حسن (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)
    مشتریان رضایت‌مندی که همچنان وفادار باقی می‌مانند، دوباره اقدام به خرید کرده و مشتریان دیگر را نیز دعوت به خرید از شرکت می‌کنند، در چنین شرایطی بانک‌ها توجه ویژه‌ای نسبت به بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی خود جهت افزایش رضایت ...

  • تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف‌کننده 

    آقازاده, هاشم؛ هاشمی, محمدصادق؛ صدری‌نیا, محمد (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)
    شرایط حال حاضر اقتصاد ایران و رویارویی بنگاه‌ها با رکود، کمبود تقاضا و مشکلات متعدد نقدینگی، ضرورت توجه به ابعاد رضایت مشتریان و وفادارسازی ایشان به‌منظور به دست آوردن اطمینان از ورود جریان‌های نقدی کمابیش پایدار به بنگاه ...

  • شناسایی زمینه‌های ادغام و اکتساب در تعاونی‌های تولید بخش کشاورزی ایران 

    زارعی, محمد؛ عالم بیگی, امیر؛ زارعی, بهروز (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)
    ادغام و اکتساب‌ها را می‌توان در حوزۀ مدیریت راهبردی سازمان‌ها یافت، این رخدادها نمودی از راهبردهای سازمانی، مدیریتی و مالی در زمینۀ خرید، فروش و ترکیبسازمان‌ها است. تحقیق حاضر با هدف ...