دوره 5, شماره 18
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرفکننده
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)شرایط حال حاضر اقتصاد ایران و رویارویی بنگاهها با رکود، کمبود تقاضا و مشکلات متعدد نقدینگی، ضرورت توجه به ابعاد رضایت مشتریان و وفادارسازی ایشان بهمنظور به دست آوردن اطمینان از ورود جریانهای نقدی کمابیش پایدار به بنگاه ...
-
شناسایی زمینههای ادغام و اکتساب در تعاونیهای تولید بخش کشاورزی ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)ادغام و اکتسابها را میتوان در حوزۀ مدیریت راهبردی سازمانها یافت، این رخدادها نمودی از راهبردهای سازمانی، مدیریتی و مالی در زمینۀ خرید، فروش و ترکیبسازمانها است. تحقیق حاضر با هدف ...
-
تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری رضایت از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)مشتریان رضایتمندی که همچنان وفادار باقی میمانند، دوباره اقدام به خرید کرده و مشتریان دیگر را نیز دعوت به خرید از شرکت میکنند، در چنین شرایطی بانکها توجه ویژهای نسبت به بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی خود جهت افزایش رضایت ...
-
تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)این مطالعه به دنبال تعیین درجۀ اثرگذاری نوآوری دانش فنی و راهبرد رقابتی بر عملکرد صادراتی شرکتهای SME موجود در بخش صنعت بلور و شیشهسازی، با در نظر گرفتن نقش محیط رقابتی اثرات فوق، است. چارچوب مفهومی این تحقیق بر اساس ...
-
تبیین الگوی برند فردی کارآفرین بر برند شرکتهای کوچک و متوسط کارآفرینانه
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2014-08-23)شرکتهای کوچک و میانه (SME) که از پایههای رشد اقتصادی کشورها محسوب میشوند، ویژگیهای منحصر به فردی دارند که برندسازی آنها را از سازمانهای بزرگ جدا مینماید و تحقیقات برند در این شرکتها به دنبال بررسی تأثیر ویژگیهای ...



