دوره 8, شماره 32

 

ارسال های اخیر

  • تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سیره پیامبر اکرم (ص) 

    شریفی, صدیقه؛ نقی‌پورفر, ولی‌الله؛ حمیدی‌زاده, محمدرضا (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-02-20)
    با توجه به اتخاذ تحریم های گسترده غرب علیه ایران و شرایط وخیم اقتصادی دهک های پایین درآمدی و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حیطه اقتصاد مقاومتی، باید ...

  • طراحی الگوی تجارت اجتماعی 

    سلیمانی, مریم؛ دانایی, حبیب الله؛ جوکار, علی اکبر؛ پرهیزگار, محمدمهدی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-02-20)
    هدف این پژوهش، بررسی نحوه تأثیرگذاری کیفیت رسانه اجتماعی، حضور اجتماعی و ریسک درک­شده (در نقش متغیر میانجی) بر تمایل به انجام تجارت اجتماعی است. جامعه آماری شامل کاربران رسانه­های اجتماعی شهر اصفهان می­باشد. الگوی مفهومی ...

  • تعیین الگوی تأثیرگذاری توانمندسازی ساختاری بر رفتار آوای کارکنان 

    هادیزاده مقدم, اکرم؛ عظیمی, سید سهیل؛ طهرانی, مریم (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-02-20)
    هدف پژوهش حاضر تعیین الگوی تاثیرگذاری توانمندسازی ساختاری بر رفتار آوای کارکنان است که در این راستا نقش میانجی‌گری قلدری در محیط کار و بهروزی روان‌شناختی کارکنان هم مورد بررسی قرار گرفته است. طرح پژوهش توصیفی- پیمایشی است ...

  • ارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری 

    زندیه, زهره؛ صفری, سعید؛ یزدانی, ناصر؛ قاضی زاده, مصطفی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-02-20)
    ارزیابی عملکرد فرآیندی پیچیده است که در نگاه سیستمی ورودی و خروجی­های متعدد و متنوعی را شامل می‏شود. در این پژوهش چارجوبی جامع برای سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری ارائه شده است. این چارچوب مفاهیم اساسی دو روش تحلیل ...

  • سرمقاله 

    پدیدآور نامشخص (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-02-20)

  • شناسایی ریسک‌های راهبردی زنجیره تأمین صنعت خودروسازی ایران 

    یحیی زاده فر, محمود؛ آذر, عادل؛ آقاجانی, حسنعلی؛ فرهادیان, علی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-02-20)
    امروزه ارزیابی توان صنعت خودروسازی در رویارویی با نبود قطعیت­ها و ریسک­های راهبردی موجود ضروری و تبیین ریسک­های راهبردی زنجیره تأمین بسیار با اهمیت است. در چنین فضایی، مدیریت این صنعت به دلیل داشتن چرخه زنجیره تأمین متقابل ...