دوره 3, شماره 11
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
الگویی برای انتخاب مدیران سطوح راهبردی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-11-21)مدیران سطوح راهبردی در عالیترین سطح سلسله مراتب اداری قرار دارند و لذا رفتار و نحوه اعمال مدیریت راهبردی و تدابیری که در سازمان اعمال مینمایند، اثرات وسیع و بلندمدت برجای میگذارد. بنابراین، باتوجه به نقش رفتار سازمانی ...
-
تبیین مدل توانمندسازی راهبردی صادرات شرکتهای کوچک و متوسط
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-11-21)هدف مقاله حاضر ارائه مدلی در خصوص بهبود عملکرد صادرات صنعتی بنگاههای کوچک و متوسط ایرانی به کشورهای آسیای میانه است. روش تحقیق از نوع توصیفی ـ همبستگی و جامعه آماری شامل 1201 بنگاههای کوچک و متوسط صادرکننده صنعتی به ...
-
نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامهریزی استراتژیک
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-11-21)امروزه، انطباق با تغییرات سریع محیطی و کسب انعطافپذیری ضرورتی اجتنابناپذیر است. لازمه این کار دگرگونسازی کسبوکار، جهت انطباق با تغییرات محیطی است. یکی از شناختهشدهترین راهبردها در این زمینه، مهندسی مجدد فرایندها ...
-
تبیین و ارزیابی راهبرد برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-11-21)فناوری اطلاعات، ابزار و بستر توسعه تولید کالا و خدمات و شبکه توزیع در عرصه رقابت جهانی، برای سازمانها مزیتآفرین است. امروزه تمامی صنایع در معرض تحولات این فناوری واقع شدهاند. یکی از بهترین راههای ...
-
راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانشآموختگان آموزش عالی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-11-21)در دهههای اخیر، توجه به کارآفرینی و آموزش آن، در سطح آموزشعالی مطرح گشته؛ و نیاز به دانشآموختگان کارآفرین، در راستای توسعه برنامههای آموزشی پایدار، جهت ترویج کارآفرینی در کشور افزایش یافته است. مسأله پیشروی این پژوهش ...



