مرور دوره 2, شماره 8 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارتقای آمادگی استراتژیک برای مدیریت بحران در بیمارستانهای دولتی و خصوصی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-02-20)امروزه سازمانهای تولیدی و خدماتی در شرایط محیطی تغییر و تحول زندگی میکنند و شرایط اقتصادی، بازرگانی، فرهنگی، اجتماعی، و سیاسی محیط بر عملکرد آنها تأثیر میگذارد. تهدیدهای محیطی، حیات و بقای سازمانها را تهدید میکند ...
-
تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی)
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-02-20)هدف از تدوین برنامه استراتژیک بهداشت، ایمنی و محیط زیست، آشنا ساختن مدیران با ابزارها و روشهایی است که با کمک آنها بتوان مسائل این حوزه را در قالبی هدفمند مدیریت نمود. مؤثرترین مرحله برای دستیابی سیستماتیک به اهداف حوزه ...
-
تبیین و طراحی مدل رسالت مسئولیت اجتماعی سازمان
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-02-20)در علم سازمان و مدیریت، مسئولیت اجتماعی، بخشی از مقوله اخلاق کار محسوب میگردد و از آن بهعنوان اخلاقیات فراسازمانی یاد میشود. بسیاری معتقدند که مسئولیت اجتماعی سازمان، بهنوعی، بر موفقیت و شکست آن تأثیرگذار است. توجه به ...
-
مشارکت در فعالیت های گروهی مدیریت استراتژیک و بهره وری
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-02-20)هدف از پژوهش حاضر، بررسی میزان مشارکت مدیران و کارشناسان ارشد شرکت برق منطقهای خراسان در فعالیتهای گروهی مرتبط با مدیریت استراتژیک و بهرهوری در سال 1390 است که به روش پیمایشی با جامعه آماری 40 نفره (همه مدیران میانی و ...
-
استراتژیهای مالی و بازده سهام شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-02-20)براساس تعریف به جایگاه، استراتژی مالی بعدی از استراتژی شرکت است که ماهیت و جهت امور مالی سازمان را تعیین میکند. همچنین براساس تعریف به اجزاء، استراتژی مالی، شامل استراتژی تأمین مالی، استراتژی سرمایه در گردش، استراتژی ...
-
راهبرد پویاییشناسی تأثیر دانش بر عملکرد و پایدارسازی رضایت مشتریان
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2012-02-20)هدف از این تحقیق شناسایی و تحلیل تأثیرگذاری مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی و رضایت مشتریان است. باتوجه به ماهیت پویای مدیریت دانش و همچنین تبعیت عملکرد سازمانی از تحولات محیطی، از مدل پویایی سیستم در این مطالعه استفاده شده ...



