مرور دوره 2, شماره 6 بر اساس تاریخ انتشار

  • ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی 

    قره چه, منیژه؛ عالم تبریز, اکبر؛ کرمپور, عبدالحسین (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-08-23)
    هدف از انجام این تحقیق طراحی و تبیین الگویی به منظور تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد تمایز درصنعت کانی غیر فلزی(با رویکرد مبتنی بر منابع)کشور است. در این راستا رویکردهای موجود در حوزه تعیین کننده های عملکرد ...

  • تعیین راهبردهای نوین بانکداری در میزان پذیرش کاربران سرویس بانکداری همراه در بانک‌های خصوصی 

    صالحی صدقیانی, جمشید؛ سرورنژاد, سمانه (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-08-23)
    بانکداری همراه امکانی است که در بسیاری از کشورها فراهم شده است این نوع پرداخت به دلیل راحتی استفاده، دست یابی همگانی و سریع به  گوشی های تلفن همراه و استفاده دائمی افراد از آنها مورد توجه  می باشد. از طرفی امروزه برنامه ...

  • آسیب شناسی شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبردهای سازمانی 

    عطافر, علی؛ اکبری, نعمت الله؛ گنجی بیدمشک, الفت (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-08-23)
    در پژوهش حاضر شکاف همسویی راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبرد های شهرداری کلانشهر اصفهان در ابعاد، 1. مدیریت و راهبری در سه شاخص نظارت و اعمال سطح اختیار، مشارکت و مدیریت ارتباطات، 2. سیستم های کاربردی و خدمات الکترونیکی ...

  • الگویی برای همسویی راهبرد عملیات و راهبرد کسب و کار در سازمانهای تولیدی ایران 

    خلیلی شورینی, سهراب؛ ناظمی, جمشید؛ البرزی, محمود؛ سلیمیان, حسین (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-08-23)
    راهبرد در سه سطح کلان شرکت، واحدهای کسب وکاروبخش‌های وظیفه‌ای تعریف می‌شود. چگونگی همسویی این سه سطح برای موفقیت سازمانها اهمیت دارد. یکی ازواحدهای وظیفه ای که مسئولیت تولید محصولات رابه عهده دارد عملیات است.حال سؤال آن ...

  • قابلیت های مهندسی مجدد برای بهبود راهبردهای رقابتی 

    قوچانی, فرخ؛ زمانی, فائزه (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-08-23)
    هدف اصلی این تحقیق بررسی قابلیتهای مهندسی مجدد برای افزایش توان رقابتی شرکتها است. در این راستا شش فرضیه مطرح شده است که به بررسی وضعیت شش عامل مدیریتی "حمایت مدیریت ارشد، انطباق قابلیتها، کارتیمی، مشارکت، انطباق سیستمهای ...

  • نظریه زمان و آینده پژوهی براساس نظریه فهم و درک 

    حمیدی‌زاده, محمدرضا (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-08-23)
    هدف این مقاله پایه‌ریزی مبانی و اصول نظریه آینده پژوهشی دانش بنیان براساس الگوی نظریه‌پردازی دربارة بنیان های فهم، درک و زمان است. رویکرد نوشتن مقاله، توصیفی استدلالی، بدیهه گرایی و علت‌یابی است، لذا با تبیین گزارة فهم و ...