مرور دوره 2, شماره 5 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
تأثیر برنامه ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت های کارکنان
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)این پژوهش به بررسی تأثیر مشارکت کارکنان در فعالیت های مربوط به برنامه ریزی راهبردی بر نگرش آنان از موضوعات راهبردی در حوزه مسائل راهبردی مدیریت منابع انسانی، می پردازد. بدین منظور ابتدا تلاش شده است تا مسائل اساسی مرتبط ...
-
ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمینکننده و واسطه
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی و بلندمدت تأمینکننده و واسطه ها به عنوان عناصر کلیدی شبکه کسب و کار می باشد. در شرایط رقابتی فعلی حفظ روابط بلند مدت و راهبردی بین عناصر کانال توزیع ...
-
توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)تبیین الگو یا الگوهای مزیت رقابتی از دوران اقتصاد کلاسیک تا کنون و در سطوح مختلف (ملی، صنعت، بنگاه) مورد توجه جدی صاحب نظران علم مدیریت و اقتصاد بوده است، به گونهای که تشخیص منابع مزیت رقابتی و تدوین راهبردهایی برای حفظ ...
-
اولویتبندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)امروزه دستیابی به بهبود مستمر و سرآمدی در همه ابعاد سازمان از جایگاه ویژهای برخوردار است؛ در این راستا، الگوی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) سازمان ها را در جهت حرکت به سمت سرآمدی کمک می کند. در این الگو توانمندسازها ...
-
تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)بهبود کیفیت خدمات به دلیل نقشی که در افزایش رضایت مشتریان و سپس سودآوری سازمانها دارد از اهمیت روز افزاونی در مطالعات و تحقیقات برخوردار شده است. در این تحقیق سعی بر ارائه شاخص هایی برای اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی و ...



