مرور دوره 2, شماره 5 بر اساس تاریخ انتشار

  • تأثیر برنامه‏ ریزی راهبردی مشارکتی در برداشت‏ های کارکنان 

    دعائی, حبیب الله؛ شاه بیکی, محمدمهدی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)
    این پژوهش به بررسی تأثیر مشارکت کارکنان در فعالیت‏ های مربوط به برنامه ‏ریزی راهبردی بر نگرش آنان از موضوعات راهبردی در حوزه مسائل راهبردی مدیریت منابع انسانی، می‏ پردازد. بدین منظور ابتدا تلاش شده است تا مسائل اساسی مرتبط ...

  • ارزش آفرینی نام تجاری در روابط راهبردی تأمین‌کننده و واسطه 

    امینی, محمد تقی؛ احمدی نژاد, مصطفی؛ رضائی, مهدی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)
    هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش ارزش آفرینی نام­ تجاری در روابط راهبردی و بلندمدت تأمین­کننده و واسطه ها به عنوان عناصر کلیدی شبکه کسب و کار می باشد. در شرایط رقابتی فعلی حفظ روابط بلند مدت و راهبردی بین عناصر کانال توزیع ...

  • توسعه الگوی مزیت رقابتی پورتر و کاربرد آن در صنعت پتروشیمی ایران 

    حسینی, سید محمود؛ روزبهانه, داریوش (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)
    تبیین الگو یا الگوهای مزیت رقابتی از دوران اقتصاد کلاسیک تا کنون و در سطوح مختلف (ملی، صنعت، بنگاه) مورد توجه جدی صاحب نظران علم مدیریت و اقتصاد بوده است، به گونه‌ای که تشخیص منابع مزیت رقابتی و تدوین راهبردهایی برای حفظ ...

  • اولویت‌بندی توانمندسازهای EFQM با استفاده از تکنیک QFD 

    شاهین, آرش؛ ربانی مهر, مائده (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)
    امروزه دستیابی به بهبود مستمر و سرآمدی در همه ابعاد سازمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ در این راستا، الگوی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) سازمان­ ها را در جهت حرکت به سمت سرآمدی کمک می­ کند. در این الگو توانمندسازها ...

  • تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی 

    سبحانی‌فرد, یاسر؛ اخوان خرازیان, مریم (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-05-22)
    بهبود کیفیت خدمات به دلیل نقشی که در افزایش رضایت مشتریان و سپس سودآوری سازمانها دارد از اهمیت روز افزاونی در مطالعات و تحقیقات برخوردار شده است. در این تحقیق سعی بر ارائه شاخص هایی برای اندازه گیری کیفیت خدمات بانکی  و ...