مرور دوره 11, شماره 43 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
ارائه مدل برندسازی استراتژیک: رویکرد ترکیبی نظریه داده بنیاد و مدلسازی معادلات ساختاری
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-09-22)هدف از پژوهش حاضر تبیین مدل چالش های برندسازی استراتژیک با تاکید بر صنعت زعفران ایران می باشد. روش پژوهش بصورت ترکیبی (کیفی-کمی) می باشد. در بخش کیفی از روش نظریه داده بنیاد استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها در این ...
-
تأثیر مسئولیت شرکت بر مشارکت زنجیره تأمین و عملکرد مالی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-09-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت شرکت (آگاهی درونی، نظارت و بهاشتراکگذاری بهترین شیوههای مسئولیت شرکت) بر مشارکت زنجیره تأمین و عملکرد مالی در شرکتهای تولیدی بزرگ و فعال استان خوزستان انجام شده است. جامعه ...
-
ارائهی الگویی در جهت ارتقای رابطهی دانشگاه با صنعت با رویکرد داده بنیاد
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-09-22)با توجه به فضای ارتباطی ضعیف میان رابطه صنعت و دانشگاه در کشورهای در حال توسعه و به خصوص ایران هدف پژوهش حاضر ارائهی الگویی در جهت ارتقای رابطهی دانشگاه با صنعت طراحی شده است. برای دستیابی به مدلی دقیق و عمیق، روش نظریه ...
-
مدل منظومهای ایجاد کسب و کارهای نوپا و نوآور
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-09-22)استارت آپ ها امروزه از مهم ترین کسب و کارهای برای اشتغال زایی و خلق ثروت برای کشورها محسوب می شوند. برای توسعه کسب و کارهای استارت آپی نیاز به وجود یک اکوسیستم جامع و اثربخش متناسب با ماهیت و نیازهای استارت آپ هاست. پژوهش ...
-
رهبری دانش محور و تسهیم دانش
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-09-22)موفقیت سازمانها در محیط پیچیده امروز نیازمند کسب مزیت رقابتی مبتنی بر دانش است. مزیتهای مبتنی بر قابلیتهای درون سازمانی به نحوی اثربخش موقعیت رقابتی یک شرکت را تعیین میکنند. یکی از چالشهای فراروی رهبران شرکت های دانش ...
-
تأثیر جهتگیری یادگیری بر نوآوری استراتژیک در پرتو جو نوآورانه سازمانی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-09-22)تغییرات و عدم اطمینان در محیط کسبوکارها موجب دگرگونی در محیط رقابتی آنها شده و سازمانها میبایست برای موفقیت، رشد به نوآوری توجه کنند. هدف اصلی پژوهش حاضر، تحلیل تأثیر جهتگیری یادگیری بر نوآوری استراتژیک بوده است. ...
-
ارائه الگو رضایت_اعتماد با تاکید بر هزینه تغییر در صنعت بیمه
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-09-22)طی سالهای اخیر، افزایش کلاهبرداریهای برخی از موسسات بیمه باعث عدم اعتماد مشتریان در مورد انتخاب موسسه بیمه شده است و تا حد زیادی اعتماد و رضایت بیمهگزار را تحت تاثیر قرار داده است .ما در این پژوهش به دنبال شناسایی و طراحی ...
-
بررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانههای اجتماعی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-09-22)امروزه برندهای مختلف بسیاری، در هنگام سرمایه گذاری های عظیم، تلاش زیادی برای کسب رابطه ای قوی تر با مشتری های خود در زمینه ی اجتماعات آنلاین انجام می دهند. غالبا، این اجتماعات از رسانه های اجتماعی آغاز می شوند که مشتری ها ...
-
مدلسازی عوامل موثر بر بهینگی زنجیره تامین مبتنی بر تکنیک پویاییهای سیستم در صنعت برق
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-09-22)هدف از این مطالعه مدل سازی عوامل موثر بر بهینگی زنجیره تامین مبتنی بر تکنیک پویایی های سیستم در صنعت برق می باشد.مطالعه حاضر با استفاده از روش ترکیبی،یک رهیافت کیفی-کمی را برای تدوین و اعتباریابی مدل عوامل موثر بر بهینگی ...



