دوره 10, شماره 3

 

ارسال های اخیر

  • بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی و اهداف پیشرفت با اضطراب امتحان 

    حمیدی, فریده؛ ببرازی, محمدباقر (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)
    هدف این پژوهش بررسی رابطۀ ویژگی‌های شخصیتی و اهداف پیشرفت با اضطراب امتحان و همچنین پیش‌بینی اضطراب امتحان، بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و اهداف پیشرفت دانش­آموزان بود. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه­ی آماری این ...

  • مقایسه‌ی پیشرفت‌تحصیلی و بهره‌گیری از ICT در دانش‌آموزان مدارسِ هوشمند و عادی 

    نظری, بهروز؛ پورکریمی, جواد (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)
    با توجه به توسعه­ی روزافزون فناوری­های اطلاعاتی و ارتباطی (فاوا) در جامعه و مدارس، پژوهش حاضر به منظور مقایسه­ی پیشرفت تحصیلی و بهره­گیری از این فناوری­ها (ICT) در دانش­آموزان دختر و پسر مدارس هوشمند و عادی و تعیین رابطه­ی ...

  • بررسی راه‌کارهای کیفیت‌بخشی به آموزش‌های ضمن خدمت 

    نصری, صادق؛ کرم‌پور, عبدالحسین؛ پیروزنیا, مهرداد (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)
    هدف این پژوهش شناسایی راه‌های کیفیت‌بخشی به آموزش‌های ضمن خدمت در دانشگاه شهید رجایی بوده است. این تحقیق یک تحقیق پیمایشی و از نوع توصیفی است و چون در نهایت پیشنهادهای کاربردی ارائه خواهد نمود در دسته­ی تحقیقات کاربردی ...

  • تحلیلی بر روش‌شناسی و زمینه‌ی اجرایی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی 

    زندی, طالب؛ مهدوی نسب, یوسف؛ فردانش, هاشم؛ احمدی, روشن (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)
    در پژوهش حاضر به تحلیل پایان­نامه‌های کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی از منظر روش‌شناسی و زمینه­ی اجرایی پژوهش پرداخته شد. روش پژوهش مورد استفاده روش تحلیل محتوا و جامعه پژوهش حاضر تمامی پایان نامه­های کارشناسی ارشد رشته ...

  • شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های دخیل بر کیفیت آموزش الکترونیک 

    قاسمی, احمدرضا؛ شهریاری فرد, آذین (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)
    کسب و کار و به تبع آن آموزش الکترونیکی ازجمله الزامات جوامع امروزی تلقی می‌شود. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارتباطات فرهنگی، توسعه شتابان علمی و فناوری، گستردگی جامعه هدف خواهان خدمات با کیفیت آموزشی از جمله این ...

  • چرخش دیجیتال و دلالت‌های آن برای رشد حرفه‌ای معلمان: تشکیل اجتماعات یادگیری بین معلمان 

    گندمی حسنارودی, فهیمه؛ سجادی, سید مهدی (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)
    در حال حاضر تکنولوژی دیجیتال، با تسهیل ارتباطات و تعاملات، به معلمان کمک کرده است تا از انزوای حرفه‌ای خلاصی یابند. در دنیای دانش­محور کنونی، معلمان به عنوان یادگیرندگان، در جستجوی منابع فهم و دانش به منظور اثربخش‌تر نمودن ...