دوره 10, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی رابطهی ویژگیهای شخصیتی و اهداف پیشرفت با اضطراب امتحان
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)هدف این پژوهش بررسی رابطۀ ویژگیهای شخصیتی و اهداف پیشرفت با اضطراب امتحان و همچنین پیشبینی اضطراب امتحان، بر اساس ویژگیهای شخصیتی و اهداف پیشرفت دانشآموزان بود. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعهی آماری این ...
-
مقایسهی پیشرفتتحصیلی و بهرهگیری از ICT در دانشآموزان مدارسِ هوشمند و عادی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)با توجه به توسعهی روزافزون فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی (فاوا) در جامعه و مدارس، پژوهش حاضر به منظور مقایسهی پیشرفت تحصیلی و بهرهگیری از این فناوریها (ICT) در دانشآموزان دختر و پسر مدارس هوشمند و عادی و تعیین رابطهی ...
-
بررسی راهکارهای کیفیتبخشی به آموزشهای ضمن خدمت
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)هدف این پژوهش شناسایی راههای کیفیتبخشی به آموزشهای ضمن خدمت در دانشگاه شهید رجایی بوده است. این تحقیق یک تحقیق پیمایشی و از نوع توصیفی است و چون در نهایت پیشنهادهای کاربردی ارائه خواهد نمود در دستهی تحقیقات کاربردی ...
-
تحلیلی بر روششناسی و زمینهی اجرایی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)در پژوهش حاضر به تحلیل پایاننامههای کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی از منظر روششناسی و زمینهی اجرایی پژوهش پرداخته شد. روش پژوهش مورد استفاده روش تحلیل محتوا و جامعه پژوهش حاضر تمامی پایان نامههای کارشناسی ارشد رشته ...
-
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای دخیل بر کیفیت آموزش الکترونیک
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)کسب و کار و به تبع آن آموزش الکترونیکی ازجمله الزامات جوامع امروزی تلقی میشود. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارتباطات فرهنگی، توسعه شتابان علمی و فناوری، گستردگی جامعه هدف خواهان خدمات با کیفیت آموزشی از جمله این ...
-
چرخش دیجیتال و دلالتهای آن برای رشد حرفهای معلمان: تشکیل اجتماعات یادگیری بین معلمان
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2016-06-21)در حال حاضر تکنولوژی دیجیتال، با تسهیل ارتباطات و تعاملات، به معلمان کمک کرده است تا از انزوای حرفهای خلاصی یابند. در دنیای دانشمحور کنونی، معلمان به عنوان یادگیرندگان، در جستجوی منابع فهم و دانش به منظور اثربخشتر نمودن ...



