مرور دوره 8, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
اولویت استفاده از وب 2 در فرآیندهای مدیریت دانش شخصی در آموزش مجازی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-06-22)چکیده: در سالهای اخیر تحولهات بنیادینی از شیوه آموزشی استاد محور، به دانشآموز/ جو محور و استفاده از مدیریت دانش شخصی در آموزش مجازی 2 صورت گرفته است. با توجه به این تحولات، در زمینه فرآیندهای مدیریت دانش شخصی 2 و ...
-
ارائه مدل معادله ساختاری خودراهبری، شایستگیهای فنی، زمینهای و رفتاری و ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-06-22)چکیده:هدف از انجام این تحقیق، ارائه مدل معادله ساختاری خودراهبری، شایستگیهای فنی، زمینهای و رفتاری و ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی است. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته ...
-
تأثیر استفاده از برنامه چندرسانهای با استفاده از الگوی کاوشگری در میزان یادگیری و به یادسپاری مطالب درس علوم زیستی و بهداشت
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-06-22)چکیده: این پژوهش با هدف ساخت و آزمون چندرسانهای در درس علوم زیستی و بهداشت با استفاده از الگوی کاوشگری علمی در شهر بیرجند انجام گرفت. روش به کار گرفته شده، شبهتجربی و جامعه آماری تحقیق، شامل دانشآموزان دوره راهنمایی ...
-
جنبههای روانی افزودن آموزش سیار به آموزش به روش سنتی در آموزش عالی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-06-22)چکیده:روش تدریس مناسب از مهمترین پایههای کیفیتبخشی محسوب میشود. بسیاری از روانشناسان تربیتی و مربیان آموزشی اعتقاد دارند، موقعیت یادگیری باید چنان سازماندهی شود که هر شاگرد بر اساس تواناییهای خود به فعالیت بپردازد. ...
-
بررسی رابطه مؤلفههای یادگیری سازمانی با توسعه مهارتهای حرفهای مهندسان
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-06-22)چکیده:در این پژوهش به بررسی رابطه یادگیری سازمانی و توسعه مهارتهای حرفهای مهندسان پرداخته شده است. پژوهش به شیوه توصیفی- همبستگی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق را 188 نفر از مهندسان شرکت الکتروسیستم فارس تشکیل ...
-
الگویی برای تدوین کتاب راهنمای معلم در برنامه درسی آموزش فنیوحرفهای
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-06-22)چکیده: هدف اصلی این پژوهش تدوین الگو و چارچوبی برای تدوین کتاب راهنمای معلم در آموزش فنیوحرفهای است و پرسش اصلی آن این است که: "کتاب راهنمای معلم در آموزش فنیوحرفهای باید دارای چه ساختاری باشد و از چه الگویی پیروی ...



