مرور دوره 2, شماره 5 بر اساس تاریخ انتشار

  • معرفی کتاب 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-02-20)
        رسانه­ ها و محیط ­های آموزشی- یادگیری نویسنده: محمدحسن امیرتیموری انتشارات سمت و دانشگاه فرهنگیان سال انتشار: 1394 شاید بهتر باشد ...

  • نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و تأثیر آن بر کیفیت تدریس در سطح آموزش عالی 

    علیزاده, یاسمن؛ جوادی پور, محمد (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-02-20)
    پژوهش حاضر به‌منظور نیمرخ سواد اطلاعاتی استادان و بررسی تأثیر آن بر کیفیت تدریس در آموزش عالی انجام شده است. گرداوری اطلاعات از نوع تحقیقات توصیفی است و از جهت هدف، از نوع تحقیق توسعه­ای می‌باشد. جامعه آماری شامل کلیه ...

  • بازنگری برنامه درسی دوره‌ی کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی 

    زارعی زوارکی, اسماعیل (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-02-20)
    هدف این پژوهش، بازنگری برنامه درسی دوره کارشناسی علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی بود. به‌منظور دستیابی به این هدف در پژوهش حاضر از روش پژوهش کیفی و کمی استفاده شد. در بخش کیفی، داده‌ها از طریق روش بردی جمع‌آوری شد. ...

  • یادگیری از طریق تلفن همراه: اثر اندازه صفحه‌نمایش و نوع ارائه محتوی بر یادآوری لغت‌های انگلیسی 

    مرشدی, مرجان؛ طالع پسند, سیاوش؛ رضایی, علی محمد (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-02-20)
    این مطالعه تأثیر یادگیری از طریق تلفن همراه با نقش تعدیل‌کننده اندازه صفحه‌نمایش بر یادآوری لغت‌های انگلیسی را بررسی می‌کند. برای این منظور از یک طرح شبه آزمایشی چند گروهی و به‌صورت پیش آزمون - پس‌آزمون استفاده شد. جامعه ...

  • تأثیر چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم توان ذهنی 

    مرادی, رحیم؛ خزائی, ثریا؛ کریمی, راضیه؛ ولایتی, الهه (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-02-20)
    هدف از انجام این پژوهش بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه بر یادگیری و یادداری دانش آموزان کم‌توان ذهنی پایه‌ی ششم ابتدایی در درس علوم تجربی می‌باشد. روش انجام پژوهش شبه آزمایشی با طرح پیش‌آزمون ...

  • بررسی میزان استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی وارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 

    نجفی, محمود؛ مقامی, حمید رضا؛ حسینی, جواد؛ جعفری, نصرت (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-02-20)
    هدف اساسی پژوهش حاضر، بررسی میزان استفاده از تکنولوژی‌های نوین آموزشی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مدارس استان سمنان و ارائه راهکارهای مناسب بود. روش پژوهش توصیفی- همبستگی بود. بدین منظور نمونه‌ای شامل 600 ...