دوره 1, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)هدف پژوهش حاضر ارائه چارچوبی کاربردی از ویژگیهای محتوای آموزشی الکترونیکی بر اساس نظریه بارشناختی است. روش پژوهش حاضر بر اساس تحلیل محتوای کیفی با طرح قیاسی بوده است. به این صورت که ابتدا چند سؤال اساسی در رابطه با ...
-
تأثیر بهرهگیری از سیستم چندرسانهای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)پژوهش حاضر با هدف شناسایی تأثیر بهرهگیری از سیستم چندرسانهای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری درس قرآن دانشآموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهرستان میاندرود انجام پذیرفت. این پژوهش با توجه به ماهیت آن بهصورت نیمه ...
-
اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)رشد مدارس هوشمند همگام با رشد فناوری بوده است، استفاده از فناوری، یادگیری و انگیزه دانشآموزان را تحت تأثیر قرار میدهد. تابلوهای تعاملی نمونهای از فناوریهای نوین است که در مدارس هوشمند مورداستفاده قرار میگیرند. با ...
-
مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)این پژوهش بهمنظور بررسی و تبیین نظریهها، اصول، و راهبردهای طراحی آموزشی مطرحشده، توسط دیوید مریل انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی تحلیلی است، و بهمنظور درک عمیقتری از مباحث نظری طراحی آموزشی مریل صورت گرفته ...
-
تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیهوتحلیل تصاویر آموزشی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)پژوهش حاضر در پی آن است تا تأثیر دوره آموزشی سواد بصری بر میزان توانایی تجزیهوتحلیل تصویر توسط دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی را مورد بررسی قرار دهد. 15 نفر از دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان ...



