دوره 1, شماره 4

 

ارسال های اخیر

  • مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی 

    زنگنه, حسین؛ پورجمشیدی, مریم؛ ولایتی, الهه؛ ابوالقاسمی, ابراهیم (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)
    هدف پژوهش حاضر ارائه­ چارچوبی کاربردی از ویژگی­های محتوای آموزشی الکترونیکی بر اساس نظریه بارشناختی است. روش پژوهش حاضر بر اساس تحلیل محتوای کیفی با طرح قیاسی بوده است. به این صورت که ابتدا چند سؤال اساسی در رابطه­ با ...

  • معرفی کتاب 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)

  • تأثیر بهره‌گیری از سیستم چندرسانه‌ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری 

    عمادی, سید رسول؛ نیک‌روش, الهه؛ خاشی, میر دوست (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)
    پژوهش حاضر با هدف شناسایی تأثیر بهره‌گیری از سیستم چندرسانه‌ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری درس قرآن دانش‌آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهرستان میاندرود انجام پذیرفت. این پژوهش با توجه به ماهیت آن به‌صورت نیمه ...

  • اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانش‌آموزان از تابلوی تعاملی 

    اخباری, عبدالله؛ رستمی نژاد, محمدعلی؛ اکبری, محمد (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)
    رشد مدارس هوشمند همگام با رشد فناوری بوده است، استفاده از فناوری، یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان را تحت‌ تأثیر قرار می­دهد. تابلوهای تعاملی نمونه­ای از فناوری­های نوین است که در مدارس هوشمند مورداستفاده قرار می­گیرند. با ...

  • مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل 

    بهرامی, عبدالله؛ رستگارپور, حسن (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)
    این پژوهش به‌منظور بررسی و تبیین نظریه‌ها، اصول، و راهبردهای طراحی آموزشی مطرح‌شده، توسط دیوید مریل انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی تحلیلی است، و به‌منظور درک عمیق‌تری از مباحث نظری طراحی آموزشی مریل صورت گرفته ...

  • تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیه‌وتحلیل تصاویر آموزشی 

    افتخارنژاد, فاطمه؛ نیلی احمدآبادی, محمدرضا؛ امیرتیموری, محمدحسن؛ اویسی, نرجس خاتون (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-11-22)
    پژوهش حاضر در پی آن است تا تأثیر دوره آموزشی سواد بصری بر میزان توانایی تجزیه‌وتحلیل تصویر توسط دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی را مورد بررسی قرار دهد. 15 نفر از دانشجویان رشته تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان ...