مرور دوره 1, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی و مقایسۀ قابلیتهای وایبر و واتسآپ در آموزش و یادگیری از دیدگاه دانشجویانِ کاربر بود. روش پژوهش آمیخته و جامعه آماری کلیه دانشجویانِ کاربر وایبر و واتسآپ دانشگاه پیام نور شهریار در سال 94-1393 ...
-
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)اهمالکاری تحصیلی یکی از موانع موفقیت تحصیلی و اهداف آموزشی است. با توجه به اینکه رایانه و اینترنت ابزار ضروری زندگی مسبب تسهیل زندگی مردم امروز است، از طرف دیگر خطرات جدیدی را به ارمغان آورده است؛ که یکی از این مخاطرات ...
-
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)این پژوهش باهدف تعیین میزان تأثیر استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان صورت پذیرفت. روش تحقیق شبه آزمایشی بوده و در آن از طرح پیشآزمون و پسآزمون با گروه کنترل استفاده شده است. جامعه تحقیق ...
-
تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه دوم در درس ریاضی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)پژوهش حاضر بهمنظور بررسی تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی درس ریاضی دانشآموزان دختر متوسطه شهرستان قائمشهر انجام گرفت. جامعه پژوهش را دانشآموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان قائمشهر در سال ...
-
واکاوی نقش و کاربرد شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشجویان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)هدف این پژوهش بررسی نحوه شناخت، درک و استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی عمومی در بین دانشجویان دوره کارشناسی ارشد است. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری کلیه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی تهران ...



