دوره 1, شماره 3

 

ارسال های اخیر

  • بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی 

    الله کرمی, آزاد؛ الماسی, حجت اله (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)
    هدف از پژوهش حاضر بررسی و مقایسۀ قابلیت‌های وایبر و واتس‌آپ در آموزش و یادگیری از دیدگاه دانشجویانِ کاربر بود. روش پژوهش آمیخته و جامعه آماری کلیه دانشجویانِ کاربر وایبر و واتس‌آپ دانشگاه پیام نور شهریار در سال 94-1393 ...

  • بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه 

    حمیدی, فریده؛ مهدیه نجف آبادی, مجید؛ نمازیان نجف آبادی, ثمانه (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)
    اهمال‌کاری تحصیلی یکی از موانع موفقیت تحصیلی و اهداف آموزشی است. با توجه به اینکه رایانه و اینترنت ابزار ضروری زندگی مسبب تسهیل زندگی مردم امروز است، از طرف دیگر خطرات جدیدی را به ارمغان آورده است؛ که یکی از این مخاطرات ...

  • تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان 

    زارعی زوارکی, اسماعیل؛ قربانی, حمیدرضا (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)
    این پژوهش باهدف تعیین میزان تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان صورت پذیرفت. روش تحقیق شبه آزمایشی بوده و در آن از طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه کنترل استفاده شده است. جامعه‌ تحقیق ...

  • واکاوی نقش و کاربرد شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانشجویان 

    کیان, مرجان؛ یعقوبی ملال, نیما؛ ریاحی‌نیا, نصرت (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)
    هدف این پژوهش بررسی نحوه شناخت، درک و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی عمومی در بین دانشجویان دوره کارشناسی ارشد است. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری کلیه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی تهران ...

  • معرفی کتاب 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)

  • تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی 

    موحدی, منیره؛ اسماعیلی‌فر, محمدصادق؛ غلامی پور, نادیا (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)
    پژوهش حاضر به‌منظور بررسی تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی درس ریاضی دانش‌آموزان دختر متوسطه شهرستان قائم‌شهر انجام گرفت. جامعه پژوهش را دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان قائم‌شهر در سال ...