• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات زن و خانواده
    • دوره 1, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات زن و خانواده
    • دوره 1, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی و مقایسه خصوصیات شخصیتی در دانش‌آموزان پسر مقطع دبیرستان با مادران شاغل و غیر شاغل

    (ندگان)پدیدآور
    رضایی جمالویی, حسنعبدالمحمدی, عبدالرضامرادی, حسین
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    540.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف از این پژوهش بررسی و مقایسه خصوصیات شخصیتی در دانش‌آموزان پسر مقطع دبیرستان با مادران شاغل و غیر شاغل بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش‌آموزان پسر مقطع دبیرستان‌ در شهرستان سرپل ذهاب بود. نمونه شامل 200 دانش‌آموز بود که به روش نمونه‌گیری تصادفی (خوشه‌ای چند مرحله‌ای) انتخاب شد. برای جمع‌آوری داده‌ها از فرم کوتاه پرسشنامه شخصیتیچند وجهی مینه سوتا (MMPI) و پرونده تحصیلی و مشاوره دانش‌آموزان استفاده شد. داده‌های پژوهش با روش تحلیل واریانس چند متغیری (MANOVA) تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد میان دانش‌آموزان با مادران شاغل و غیر شاغل در مؤلّفه‌های افسردگی، رفتارهای ضد اجتماعی و هیستری تفاوت معناداری وجود دارد‌(01/0p
    کلید واژگان
    خصوصیات شخصیتی
    دانش‌آموزان
    مادران شاغل
    مادران غیر شاغل

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2013-09-23
    1392-07-01
    ناشر
    دانشگاه الزهرا
    Alzahra University

    شاپا
    2345-2692
    2538-2004
    URI
    https://dx.doi.org/10.22051/jwfs.2014.1503
    https://jwfs.alzahra.ac.ir/article_1503.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/181900

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب