• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • زن و مطالعات خانواده
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • زن و مطالعات خانواده
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی مقایسه‌ای میزان سازگاری دختران مدارس ابتدایی تبریز دارای ‏مادران شاغل و غیرشاغل

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    251.9کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    علمی پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    پژوهش حاضر، به منظور بررسی رابطه بین اشتغال مادران با سازگاری دختران در بین دانش­آموزان دبستانی اجرا شده است. جامعه آماری این پژوهش را دانش­آموزان دختر دبستانی شهر تبریز تشکل می­دهد که 7210 نفر می­باشند و تعداد نمونه آماری 384 نفر است که به شیوه نمونه­گیری تصادفی چند مرحله­ای انتخاب شده­اند. روش تحقیق از نوع همبستگی     می­باشد. در این تحقیق از دو پرسشنامه جهت تعیین اشتغال مادر و سازگاری دختران استفاده شد. جهت تأیید یا رد فرضیه­ها از روش­های آماری تی تست، تحلیل واریانس یک راهه و دو راهه استفاده گردید. نتایج بدست آمده نشان داد که بین اشتغال مادر و سازگاری دختران رابطﮥ معنادار وجود دارد. بین سطح تحصیلات مادران و سازگاری دختران رابطﮥ معنادار وجود ندارد. بین میزان رضایت مادر شاغل از کار خود و سازگاری دختران رابطﮥ معنادار وجود دارد.
    کلید واژگان
    اشتغال مادر ‏
    سازگاری دختران مدارس ابتدایی تبریز

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2009-06-22
    1388-04-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

    شاپا
    2008-7225
    2476-700X
    URI
    http://jwsf.iaut.ac.ir/article_519683.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/180094

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب