نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorیدالهی, محسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:29:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:29:46Z
dc.date.available1399-07-09T00:29:45Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:29:46Z
dc.date.issued2019-11-22en_US
dc.date.issued1398-09-01fa_IR
dc.date.submitted2019-12-07en_US
dc.date.submitted1398-09-16fa_IR
dc.identifier.citationیدالهی, محسن. (1398). بررسی موانع ارتباط موثر بین پلیس و ارباب رجوع در کلانتریها. فصلنامه علمی دانش انتظامی خراسان رضوی, 11(45), 11-32.fa_IR
dc.identifier.issn9015941
dc.identifier.urihttp://khorasan.jrl.police.ir/article_92549.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/178796
dc.description.abstractامروزه در جوامع پیشرفته یکی از فاکتور های موثر در ارزیابی نظام اداری و اجرائی ، میزان مشارکت سازمانها و نهاد های مدنی با مردم در جهت پیشبرد اهداف جامعه است ، به همین سبب سازمانهای اجرائی به دنبال بسط و گسترش ارتباط مثبت با مردم بوده و مترصد آن هستند که موانع ارتباطی بین مردم - که در واقع مشتریان خدمات آنها می باشند - و کارکنان خود را به حداقل برسانند ، نیروی انتظامی و در خط مقدم آن کلانتریها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مشکلات و موانعی در این راستا دارند که ابتدا باید این موانع را خوب شناخته و سپس تدابیری را برای رفع آنها اتخاذ نمایند . سوابق موجود نشان می دهد که کلانتریها از آنجائی که مورد مراجعه آحاد مردم هستند ، در تبیین تعاملات عمومی ناجا از مولفه های بسیار تاثیر گذار تشخیص داده شده اند و رفتار کارکنان آنها از شاخصه های مهم این تعاملات می باشد ، بنا بر همین اهمیت ، تمام تلاش ناجا بر آن است که این تفکرعامیانه را که « نرفتن به کلانتریها در زمان طولانی ارزش است » از ذهن عامه مردم پاک نموده و ارتباط بین پلیس و مردم را در کلانتریها توسعه دهد ، ولی این کار میسر نخواهد بود مگر با شناسائی زمینه ها و عللی که مانع شده است بین پلیس و ارباب رجوع ارتباط موثر و درک متقابل صورت گیرد ، این مقاله به بررسی موانع ارتباط در کلانتریها پرداخته و دیدگاههای موجود را مورد ارزیابی قرار می دهد.fa_IR
dc.format.extent366
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherفرماندهی استان خراسان رضوی/ دفتر تحقیقات کاربردیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی دانش انتظامی خراسان رضویfa_IR
dc.relation.ispartofSecurity knowledge Khorasan -e-Razavien_US
dc.subjectموانعfa_IR
dc.subjectتعارضfa_IR
dc.subjectمهارتهای اجتماعیfa_IR
dc.subjectنگرشfa_IR
dc.titleبررسی موانع ارتباط موثر بین پلیس و ارباب رجوع در کلانتریهاfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد، دانشگاه علوم انتظامیfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue45
dc.citation.spage11
dc.citation.epage32


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد