مرور دوره 11, شماره 35 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارائه مدل اثر اهرمسازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاههای ورزشی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج, 2019-11-22)پژوهش حاضر با هدف ارائه مدل اثر اهرمسازی برند در شهرت برند و استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاههای ورزشی انجام گردید. روش این پژوهش توصیفی بصورت علی بود که به روش پیمایشی انجام شد. با توجه نامشخص بودن ...
-
ارائه مدل نقش استراتژی های خودرهبری بر توانمندسازی اساتید تربیت بدنی با میانجیگری سرمایه فکری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج, 2019-11-22)امروزه موضوع توانمندسازی و عوامل مؤثر بر آن یکی از مقولههای مهم و حیاتی در محیط های سازمانی میباشد. بنابراین هدف از این تحقیق بررسی نقش استراتژی های خودرهبری بر توانمندسازی اساتید تربیت بدنی از طریق متغیر میانجی سرمایه ...
-
رابطه سبک رهبری مربیان و مربیگری اثربخش با موفقیت ورزشی بازیکنان برتر تنیس کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج, 2019-11-22)هدف از انجام تحقیق بررسی رابطه سبک رهبری مربیان و مربیگری اثربخش با موفقیت ورزشی بازیکنان برتر تنیس کشور بود. روش تحقیق حاضر با توجه به اهداف توصیفی-همبستگی می باشد. روش جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه می باشد. جامعه ...
-
رابطه ی آنومی، ترومای سازمانی و تعهد حرفه ای در اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج, 2019-11-22)هدف از پژوهش حاضر رابطه ی آنومی، ترومای سازمانی و تعهد حرفه ای در اعضای هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان بود. روش تحقیق از نوع توصیفی-همبستگی و از نظر هدف کاربردی بود و به شکل میدانی انجام گرفت. جامعه آماری این تحقیق ...
-
پیشبینی آوای سازمانی بر اساس رفتار سیاسی و حمایت سازمانی ادراک شده از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استانهای منطقه 3 کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج, 2019-11-22)هدف از انجام این تحقیق پیشبینیآوای سازمانی بر اساس رفتار سیاسی و حمایت سازمانی ادارک شده بود.این پژوهش از نوع پیمایشی، توصیفی - همبستگی است که بهصورت میدانی اجرا شد. جامعه موردنظر پژوهش حاضر، تمامی کارکنان ادارات ورزش و ...



