نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمرادی, اکبرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:26:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:26:56Z
dc.date.available1399-07-09T00:26:56Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:26:56Z
dc.date.issued2016-06-21en_US
dc.date.issued1395-04-01fa_IR
dc.date.submitted2016-01-13en_US
dc.date.submitted1394-10-23fa_IR
dc.identifier.citationمرادی, اکبر. (1395). عوامل موثر بر انگیزه یادگیری کارکنان فا. کردستان در دوره های عرضی. فصلنامه دانش انتظامی کردستان, 7(26), 68-92.fa_IR
dc.identifier.urihttp://kurdestan.jrl.police.ir/article_16765.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/177692
dc.description.abstractهدف: در حوزه آموزش اثربخشی به مفهوم یادگیری است. و یاگیری به معنای بروز رفتار خاصی است که در نتیجه آموزش از افراد سر می زند هدف این تحقیق شناسایی عوامل موثر بر ارتقای یادگیری فراگیران دوره های عرضی فا. استان کردستان می باشد. روش:این تحقق از نظر هدف کاربردی، از نظر نوع پیمایشی – توصیفی و از نظر روش کمی می باشد. جامعه آماری کلیه کارکنان پایور ستاد فا. استان کردستان اعم از افسر، درجه دار و کارمندان همتراز می باشند نمونه آماری براساس فرمول کوکران 206 نفر انتخاب گردید روش نمونه گیری بصورت نمونه گیری طبقه ای – تصادفی بوده است.روش جمع آوری اطلاعات به روش کتابخانه ای و روش بدست آوردن داده ها از طریق پرسشنامه محقق ساخته از نوع طیف لیکرت 5 گزینه ای شامل 29 گویه بوده است که البته روایی پرسشنامه مذکور توسط تعداد از نخبگان بصورت صوری و پایایی با استفاده از آلفای کرونباخ 946/0 محاسبه گردید. یافته ها: در این تحقیق عوامل موثر بر ارتقای یادگیری فراگیران شامل سه بعد: عوامل فردی، سازمانی و اجتماعی و این سه جمعا به سیزده شاخص شناسایی گردیدند. نتایج: از میان مولفه های سه گانه فوق به ترتیب : عوامل فردی سپس سازمانی و بالاخره اجتماعی بیشترین تاثیر را بر ارتقای یادگیری فراگیران داشتند. در سطح ابعاد، از میان ابعاد مولفه فردی، تعهد شغلی و تحصیلات و از میان ابعاد مولفه سازمانی، هدفگذاری و اساتید و در میان ابعاد مولفه اجتماعی ، خانواده بالاترین تاثیررا بر ارتقای یادگیری داشتند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherفرماندهی انتظامی استان کردستانfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه دانش انتظامی کردستانfa_IR
dc.relation.ispartofScientific & specialized quarterly The police knowledge of Kurdistanen_US
dc.subjectیادگیریfa_IR
dc.subjectفراگیرانfa_IR
dc.subjectانگیزهfa_IR
dc.subjectدوره عرضیfa_IR
dc.subjectکردستانfa_IR
dc.titleعوامل موثر بر انگیزه یادگیری کارکنان فا. کردستان در دوره های عرضیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume7
dc.citation.issue26
dc.citation.spage68
dc.citation.epage92


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد