• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • متن پژوهی ادبی
    • دوره 10, شماره 28
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • متن پژوهی ادبی
    • دوره 10, شماره 28
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررس رابطه موجود میان زمان از پیش تعیین شده برای انجام فعالیت زبان اموزی و میزان افطراب در زبان آموزان ایرانی

    (ندگان)پدیدآور
    فهیم, منصورباطنی, بهناز
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    2.425 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    تحقیق حاضر تلاشی است برای بررسی رابطه موجود میان پیچدگی فعالیت نوشتاری زبان آموزی دوموقعیت مختلف برای انجام فعالیت و دشوارش آن میزان اضطراب آنی در زبان آموزان . تعداد ٦٤ زبان آموز در سطح بالاتر از متوسط زبان آموزی از میان ١٣٧ نفر که از نظر اضطراب ذاتی و سطح معلومات زبانی همگن بودند، انتخاب شدند و در دو گروه موقعیت مختلف از نظر پیچیدگی، فعالیت نوشتاری یکسان را انجام دادند. نتیجه تحقیق بیانگر این واقعیت است که رابطه مثبتی میان میزان پیچیدگی و دشواری فعالیت های زبان آموزی در زمینه نوشتاری وجود داد.
    کلید واژگان
    اضطراب
    اضطراب پس از سانحه
    اضطراب آنی
    فعالیت زبان آموزی
    پیچیدگی فعالیت
    اضطراب ذاتی

    شماره نشریه
    28
    تاریخ نشر
    2006-08-23
    1385-06-01
    ناشر
    دانشگاه علامه طباطبائی
    Allameh Tabataba’i University
    سازمان پدید آورنده
    هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی
    دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی

    شاپا
    1735-1170
    2476-6186
    URI
    https://dx.doi.org/10.22054/ltr.2006.6373
    http://ltr.atu.ac.ir/article_6373.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/174338

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب