بررس رابطه موجود میان زمان از پیش تعیین شده برای انجام فعالیت زبان اموزی و میزان افطراب در زبان آموزان ایرانی
(ندگان)پدیدآور
فهیم, منصورباطنی, بهنازنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
تحقیق حاضر تلاشی است برای بررسی رابطه موجود میان پیچدگی فعالیت نوشتاری زبان آموزی دوموقعیت مختلف برای انجام فعالیت و دشوارش آن میزان اضطراب آنی در زبان آموزان . تعداد ٦٤ زبان آموز در سطح بالاتر از متوسط زبان آموزی از میان ١٣٧ نفر که از نظر اضطراب ذاتی و سطح معلومات زبانی همگن بودند، انتخاب شدند و در دو گروه موقعیت مختلف از نظر پیچیدگی، فعالیت نوشتاری یکسان را انجام دادند. نتیجه تحقیق بیانگر این واقعیت است که رابطه مثبتی میان میزان پیچیدگی و دشواری فعالیت های زبان آموزی در زمینه نوشتاری وجود داد.
کلید واژگان
اضطراباضطراب پس از سانحه
اضطراب آنی
فعالیت زبان آموزی
پیچیدگی فعالیت
اضطراب ذاتی
شماره نشریه
28تاریخ نشر
2006-08-231385-06-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
هیئت علمی دانشگاه علامه طباطباییدانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی
شاپا
1735-11702476-6186




