مرور دوره 2, شماره 2 بر اساس موضوع "فرآیند"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی گذراییِ کتاب «خواندن و نوشتن دورۀ مقدماتی نهضت سوادآموزی» از منظر فرانقش اندیشگانی
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-08-22)توجه به ویژگی «گذراییِ» افعال، نقش مهمی در حوزۀ محتوا و به طور خاص درک مطالب کتب آموزشی، بویژه آموزش زبان دارد؛ یعنی در سطح پایۀ درک مطلب خواندن کتب آموزشی و سوادآموزی، بندهای با گذراییِ بسیار بالا و بهتدریج در سطوح بعدی، ...



