بررسی میزان رضایتمندی افراد از کیفیت خدمات ارائه شده در سواحل دریا (مطالعه موردی شهر تنکابن)
(ندگان)پدیدآور
نعیمایی, تورجرمضانی فر, حدیثهبشیری, طیبهاسماعیلی, آزادهنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
رضایت مندی افراد از خدمات ارائه شده در هر سازمان، از جمله موارد مهمی است که امروزه مورد توجه مسئولین می باشد. کیفیت خدمات ارائه شده در یک محیط، نقش مهمی را در رضایت مندی افراد بر عهده دارد. سواحل دریا با توجه به موقعیت راهبردی خود، پذیرای تعداد زیادی از افراد در ایام مختلف برای گذران اوقات فراغت بوده است. لذا مسئولین امر باید با انجام ارزیابی های مختلف به بررسی عملکرد خود در مورد کیفیت خدمات ارائه شده بپردازند. هدف این تحقیق بررسی میزان رضایت مندی افراد از کیفیت خدمات اراده شده در سواحل دریا در شهر تنکابن می باشد. این تحقیق به روش پیمایش و مبتنی بر پرسش نامه می باشد. حجم نمونه با توجه به فرمول کوکران برابر با 270 نفر بوده است. برای بررسی کیفیت خدمات، از متغیرهایی همچون(زیرساخت ها، وضعیت امنیتی، جاده های منتهی به ساحل، عملکرد نیروی انتظامی و غریق نجات) استفاده شده است. با توجه به نتایج به دست آمده، افراد از وضعیت امنیتی سواحل و جاده های منتهی به ساحل رضایت خیلی کمی داشته و از عملکرد نیروی انتظامی و غریق نجات نیز رضایت متوسط رو به بالا داشته اند. همچنین رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در سواحل با رضایت مندی افراد، معنی دار بوده است. هرچه میزان کیفیت خدمات ارائه شده بالاتر باشده میزان رضایت مندی افراد نیز افزایش خواهد یافت.
کلید واژگان
رضایت مندیکیفیت خدمات
سواحل
احساس رفاه
محیط ساحلی
شماره نشریه
13تاریخ نشر
2013-06-221392-04-01
ناشر
فرماندهی انتظامی استان مازندران- دفتر تحقیقات کاربردیسازمان پدید آورنده
درون سازمانیبرون سازمانی
برون سازمانی
برون سازمانی




