• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی دانش انتظامی مازندران
    • دوره 1392, شماره 13
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه علمی دانش انتظامی مازندران
    • دوره 1392, شماره 13
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی میزان رضایتمندی افراد از کیفیت خدمات ارائه شده در سواحل دریا (مطالعه موردی شهر تنکابن)

    (ندگان)پدیدآور
    نعیمایی, تورجرمضانی فر, حدیثهبشیری, طیبهاسماعیلی, آزاده
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    217.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    رضایت مندی افراد از خدمات ارائه شده در هر سازمان، از جمله موارد مهمی است که امروزه مورد توجه مسئولین می باشد. کیفیت خدمات ارائه شده در یک محیط، نقش مهمی را در رضایت مندی افراد بر عهده دارد. سواحل دریا با توجه به موقعیت راهبردی خود، پذیرای تعداد زیادی از افراد در ایام مختلف برای گذران اوقات فراغت بوده است. لذا مسئولین امر باید با انجام ارزیابی های مختلف به بررسی عملکرد خود در مورد کیفیت خدمات ارائه شده بپردازند. هدف این تحقیق بررسی میزان رضایت مندی افراد از کیفیت خدمات اراده شده در سواحل دریا در شهر تنکابن می باشد. این تحقیق به روش پیمایش و مبتنی بر پرسش نامه می باشد. حجم نمونه با توجه به فرمول کوکران برابر با 270 نفر بوده است. برای بررسی کیفیت خدمات، از متغیرهایی همچون(زیرساخت ها، وضعیت امنیتی، جاده های منتهی به ساحل، عملکرد نیروی انتظامی و غریق نجات) استفاده شده است. با توجه به نتایج به دست آمده، افراد از وضعیت امنیتی سواحل و جاده های منتهی به ساحل رضایت خیلی کمی داشته و از عملکرد نیروی انتظامی و غریق نجات نیز رضایت متوسط رو به بالا داشته اند. همچنین رابطه بین کیفیت خدمات ارائه شده در سواحل با رضایت مندی افراد، معنی دار بوده است. هرچه میزان کیفیت خدمات ارائه شده بالاتر باشده میزان رضایت مندی افراد نیز افزایش خواهد یافت.
    کلید واژگان
    رضایت مندی
    کیفیت خدمات
    سواحل
    احساس رفاه
    محیط ساحلی

    شماره نشریه
    13
    تاریخ نشر
    2013-06-22
    1392-04-01
    ناشر
    فرماندهی انتظامی استان مازندران- دفتر تحقیقات کاربردی
    سازمان پدید آورنده
    درون سازمانی
    برون سازمانی
    برون سازمانی
    برون سازمانی

    URI
    http://mazandaran.jrl.police.ir/article_14444.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/171226

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب