• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فرهنگ و اندیشه ریاضی
    • دوره 35, شماره 58
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فرهنگ و اندیشه ریاضی
    • دوره 35, شماره 58
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    سنتزی از فلسفه، پژوهش در ریاضی، پژوهش در آموزش ریاضی، آموزش پیش دبستانی تا پایان دورۀ کارشناسی و جنبش حقوق مدنی

    (ندگان)پدیدآور
    غلام آزاد, سهیلا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    214.7کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    ترجمه
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف این مقاله، بحث دربارۀ تفکری است که باعث شد دو متخصص از دو تبار مختلف برای توسعۀ آموزش ریاضیات مدرسه ای با هم مشارکت معنادار و اثر بخش داشته باشند. به این منظور، بعضی نتایج حاصل از این همکاری را شرح خواهیم داد و دیدگاهمان را درباره معرفت شناسی یادگیری  ریاضی ارائه می دهیم. سپس دربراۀ چگونگی ترکیب این دو دیدگاه بحث خواهیم کرد. سرانجام شرح می دهیم که چطور پروژۀ جبری که توسط موزز پایه گذاری شد، به جنبش حقوق مدنی مربوط می شود.
    کلید واژگان
    آموزش ریاضی
    پژوهش در آموزش ریاضی
    ریاضیات دبیرستانی
    برنامۀ درسی
    پروژه جبر
    جنبش حقوق مدنی
    آموزش ریاضی

    شماره نشریه
    58
    تاریخ نشر
    2016-08-22
    1395-06-01
    ناشر
    انجمن ریاضی ایران
    سازمان پدید آورنده
    پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش

    شاپا
    1022-6443
    URI
    http://mct.iranjournals.ir/article_198.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/171021

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب