بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری
(ندگان)پدیدآور
دیندار فرکوش, فیروزنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
اطلاعات شاید گران بهاترین چیز برای هر کس، سازمان و هر جامعه ای باشد. با اطلاعات و کنترل آن می توان به همه چیزدسترسی یافت. این است که مسابقه ای بی وقفه برای بدست آوردن اطلاعات و کنترل آن میا ن طالبان قدرت آغاز شده وهمه می کوشند با تملک و در اختیار گرفتن رسانه ها، بردامنه قدرت خود بی افزایند
کلید واژگان
سانسوررضامندی مخاطبان
وظایف وسایل ارتباط جمعی
مخاطب
شماره نشریه
225تاریخ نشر
2014-07-231393-05-01




