راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران)
(ندگان)پدیدآور
حقیقی, محمدرضانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
روابط عمومی ها نقش مهم و کلیدی در برخورد با مخاطبان یک سازمان دارند و استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتیسبب ارتقاء سطح کیفی و کمی کارکردها در حوزه فعالیت روابط عمومی شده است. تأکید بر فن آوری اطلاعات، ابزاری برای رفعنیازهای مخاطبان و ارائه خدمات با کیفیت برتر است. لذا فن آوری اطلاعات به عنوان ابزار مدیریتی روابط عمومی ، می تواند مفیدواقع شود، از این رو روابط عمومی الکترونیک می تواند روش خوبی را در اختیار مدیران سازمان، شرکت ها و مؤسسات قرار دهد تا بامخاطبان و تشکیلات خود ارتباطی دو سویه و گسترده برقرار کند و به سرعت از نظرات آنها مطلع شوند . روابط عمومی به عنوانابزاری که قادر است اطلاعات کافی و لازم را در اختیار مخاطبان، کاربران و استفاده کنندگان قرار دهد.در این مقاله در ابتدا به بررسیمفهوم دولت الکترونیک و روابط عمومی الکترونیک پرداخته و در ادامه با توجه به پژوهش انجام شده نقش آموزش – دسترسی بهاینترنت و شکاف دیجیتالی – امنیت و حریم شخصی در توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای از دیدگاه انجمنمدیران روابط عمومی ایران مورد بررسی قرار گرفته است.
کلید واژگان
دولت الکترونیکاستراتژی دولت الکترونیک
کارکردهای دولت الکترونیک
روابط عمومی الکترونیک
شماره نشریه
419تاریخ نشر
2013-01-201391-11-01




