نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرحمانزاده, سیدعلیfa_IR
dc.contributor.authorحقیقی, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:07:59Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:07:59Z
dc.date.available1399-07-09T00:07:59Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:07:59Z
dc.date.issued2013-07-23en_US
dc.date.issued1392-05-01fa_IR
dc.date.submitted2012-11-30en_US
dc.date.submitted1391-09-10fa_IR
dc.identifier.citationرحمانزاده, سیدعلی, حقیقی, محمدرضا. (1392). عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران). مطالعات رسانه ای, 8(221), 137-148.fa_IR
dc.identifier.issn2008-9619
dc.identifier.urihttp://mediastudies.srbiau.ac.ir/article_4168.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/170426
dc.description.abstractدر این تحقیق به موضوع عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه : انجمن<br />مدیران روابط عمومی ایران) پرداخته شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجراء همبستگی -پیمایشی است .<br />ابزار اندازه گیری در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخته می باشد. جامعه آماری دراین تحقیق تعداد 200 نفراز اعضای انجمن مدیران<br />روابط عمومی ایران می باشند که به روش نمونه گیری غیر تصادفی در دسترس انتخاب شده اند.<br />فرضیه های تحقیق به شرح زیر می باشند:<br />-1 از دیدگاه اعضای انجمن مدیران روابط عمومی ایران بین مولفه های توسعه فرهنگی و افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی<br />درسازمانهای رسانه ای رابطه معناداری وجود دارد.<br />-2 از دیدگاه اعضای انجمن مدیران روابط عمومی ایران بین مولفه های سرمایه اجتماعی و افزایش اثربخشی شبکه های اجتماعی<br />مجازی درسازمانهای رسانه ای رابطه معناداری وجود دارد.<br />-3 از دیدگاه اعضای انجمن مدیران روابط عمومی ایران بین مولفه های جامعه اطلاعاتی و افزایش اثربخشی شبکه های اجتماعی<br />مجازی درسازمانهای رسانه ای رابطه معناداری وجود دارد.<br />در این تحقیق داده های حاصل از گردآوری پرسشنامه ها به دو طریق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند:<br />در مرحله نخست داده ها به شیوه آمارتوصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در مرحله دیگر به روش تحقیق همبستگی، از طریق<br />آزمونهای آماری مناسب رابطه بین مولفه های ( توسعه فرهنگی، سرمایه اجتماعی و جامعه اطلاعاتی) و افزای ش اثربخشی شبکه های<br />اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای مورد بررسی قرار گرفته شده است. باتوجه به نتایج حاصله کلیه فرضیه های تحقیق تایید شده<br />است.fa_IR
dc.format.extent375
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات رسانه ایfa_IR
dc.relation.ispartofMedia Studiesen_US
dc.subjectشبکه های اجتماعیfa_IR
dc.subjectشبکه های اجتماعی مجازیfa_IR
dc.subjectتوسعه فرهنگیfa_IR
dc.subjectسرمایه اجتماعیfa_IR
dc.subjectجامعه اطلاعاتیfa_IR
dc.titleعوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentنداردfa_IR
dc.contributor.departmentنویسنده و عهده دار مکاتباتfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue221
dc.citation.spage137
dc.citation.epage148


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد