نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمحمدی, افشینfa_IR
dc.contributor.authorمظفری, افسانهfa_IR
dc.contributor.authorخرازی آذر, زهراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:07:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:07:49Z
dc.date.available1399-07-09T00:07:49Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:07:49Z
dc.date.issued2019-05-22en_US
dc.date.issued1398-03-01fa_IR
dc.date.submitted2018-10-16en_US
dc.date.submitted1397-07-24fa_IR
dc.identifier.citationمحمدی, افشین, مظفری, افسانه, خرازی آذر, زهرا. (1398). مدیریت جریان سازی خبری در روابط عمومی سازمان های دولتی. مطالعات رسانه ای, 14(144), 23-37.fa_IR
dc.identifier.issn2008-9619
dc.identifier.urihttp://mediastudies.srbiau.ac.ir/article_14481.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/170364
dc.description.abstractچکیده:<br /> شاید تا چندی پیش محوری ترین نقشی که برای روابط عمومی بعنوان یک رسانه سازمانی متصور بودند صرفاً اطلاع رسانی از رویدادهای عینی و واقعی بود.اما در حال حاضر روابط عمومی ها می توانند با ایجاد شرایطی از یک دستگاه اداری منفعل،تبدیل به "سازمان رسانه ای" هدایتگر و جریان ساز در جامعه تبدیل شوند.هدف از این تحقیق بررسی جریان سازی خبری روابط عمومی سازمان های دولتی با متغییرهایی چون تبدیل شدن روابط عمومی ها به یک سازمان رسانه ای، حمایت سازمان دولتی مافوق از فرایند جریان سازی ،استفاده از نیروی انسانی کارشناس و بهره گیری از قالب های ژورنالیستی است.<br /> این تحقیق به روش پیمایشی انجام گرفته است وابزار مورد استفاده در آن، پرسشنامه می باشد.جامعه آماری آن کارشناسان روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های مستقر در شهر تهران به تعداد آن ها 600 نفر و حجم نمونه نیز به تعداد 200 نفر است.<br /> نتایج تحقیق نشان می دهد که با تغییر و تحولات تکنولوژیکی که ایجاد شده،تبدیل شدن روابط عمومی به سازمان های رسانه ای و نیز استفاده از قالب های ژورنالیستی، روابط عمومی ها می توانند نقش فعالتری در جریان سازی خبری جامعه و به تبع آن پیشبرد اهداف سازمانی یویژه در سازمان های دولتی ایفا نمایند.fa_IR
dc.format.extent564
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات رسانه ایfa_IR
dc.relation.ispartofMedia Studiesen_US
dc.subject"جریان سازی خبری"fa_IR
dc.subject"سازمان رسانه ای"fa_IR
dc.subject"روابط عمومی"fa_IR
dc.subject"قالب های ژورنالیستی"fa_IR
dc.subject" سازمان های دولتی"fa_IR
dc.titleمدیریت جریان سازی خبری در روابط عمومی سازمان های دولتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه علوم ارتیاطات اجتماعی،دانشکده علوم انسانی،واحد علوم و تحقیقات،تهران،ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار و مدیر پژوهش و عضو هیئت علمی گروه ارتباطات، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزادfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات تهرانfa_IR
dc.citation.volume14
dc.citation.issue144
dc.citation.spage23
dc.citation.epage37


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد